wtorek, 25 sierpnia 2015

Naturalne mydło Elko Mydło kawowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle kawowym, jakie dostałam od firmy Naturalne mydło Elko.




Mydełko jest ręcznie robione, z samych naturalnych składników. Dzięki temu jest bezpieczne dla skóry, pielęgnuje ją, a jej nie szkodzi.

W mydełku znajdziemy drobinki kawy, a to sprawia, że świetnie zdziera martwy naskórek. Po użyciu skóra jest mięciutka, miła w dotyku i gładka, dodatkowo doskonale nawilżona.

Ogromną dla mnie zaletą jest to, że nie robi się „papkowate”. Gdy tylko odpowiednio go przechowujemy (czyli nie zostawiamy w wodzie czy na bardzo mokrej gąbce\mydelniczce) do samego końca jest twarde i przyjemne w używaniu.

Zapach ma świetny. Intensywny, pobudzający, jak aromat doskonałej jakościowo kawy J.

Kostka jest bardzo duża i starcza na długo. Mimo swej wielkości nie miałam najmniejszego problemu z jego używaniem.

 Pieni się bardzo dobrze. Na skórze nie pozostają drobinki kawy.

Moim zdaniem mydło jest rewelacyjne pod każdym względem i zdecydowanie go polecam.







Zalety:
·      Śliczny, intensywny, pobudzający zapach.
·      Dobrze się pieni.
·      Nie robi się „papkowate”.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Złuszcza.
·      Starcza na długo.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Naturalne mydło Elko oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. uwielbiam takie mydelka a jeszcze ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska25 sierpnia 2015 09:34

    ojejku uwielbiam zapach kawy chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa uwielbiam i mydełko czyli chwila błogiego relaksu, cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie mydełka a to pewnie super pachnie. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko kawowe o pięknym zapachu i właściwościach pilingujących - super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne mydełko, muszę wypróbować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak pachnie... Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiscie bardzo nie lubie mydel bo pozostawiaja taki mydlany zapach ktory mi przeszladza, moze to byloby jakies rozwiazanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostaje zapach kawy nie taki mydlany a prawdziwej kawy świeżo parzonej :)

      Usuń
  9. Może kawa nie jest moim ulubionym składnikiem ale sam fakt,że ma właściwości peelingujące bardzo mnie zachęca do zakupienia go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham zapach kawy A mydla naturalne cenię sobie bardzo Odkad raz wyprobowalam uzywam och Bylam zdumiona ze naprawde sie pienią

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie kawa zawsze o każdej porze dnia i nocy ;---) ja nie kupuję produktów drogeryjnych,raczej rzadko wiec zonka musi mi kupić takie mydło

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam przyjemność wygrać kiedyś, nawet tu u Ciebie mydełko .. i wybrałam kawowe :) rewelacyjne :) ach.. ożywia duszę i ciało.
    To też wygląda ładnie :) ojj mogłabym w takim się kąpać i kąpać

    OdpowiedzUsuń
  13. nieznam tego mydelka ciekawi mnie jego zapach kawy musi byc ciekawe Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń