niedziela, 16 sierpnia 2015

Maciej Opalski Dystrybucja FM Group Perfumy Fm by Federico Mohora - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach Fm by Federico Mohora, jakie otrzymałam od Maciej Opalski Dystrybucja FM Group.



Na początek trochę teorii abyście mogli sobie je, choć trochę wyobrazić.
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: kwiat pomarańczy, gruszka
Nuta serca: imbir, kadzidło
Nuta bazy: sandałowiec, wanilia, miód, piżmo
Rodzina zapachowa: Orientalna
Typ: Tajemnicze
Pojemność: 30 ml
Zaperfumowanie: 20%.


Dla mnie zapach z początku jest cytrusowy, coś jak połączenie lenonki z pomarańczą, po czasie przechodzi w zapach słodkawy (nie mdły) z dobrze wyczuwalną wanilią, aby po chwili zamienić się w zapach piżma. Mnie to połączenie strasznie się podoba, a w początku i końcu się zakochałam. Jest tajemniczy, zachęcający, uroczy J.

Jego intensywność jest idealna. Dobrze wyczuwalny, delikatnie „wchodzi” za nami do pomieszczenia, a jednocześnie nie przeszkadza innym, nie jest natrętny.

Utrzymuje się dość długo. Na skórze kilkanaście godzin, na ubraniach ponad dobę.

Buteleczka jest szklana, dość ładna i praktyczna.

Według mnie zapach jest ładny i trwały, czyli posiadają same zalety, zero wad. Polecam.








Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Doskonała intensywność zapachu.
·      Zadowalająca trwałość zapachu.
·      Zmysłowe, tajemnicze J.






Wady:
BRAK





Moja opinia – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Maciej Opalski Dystrybucja FM Group gdzie możecie składać zamówienia.

17 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska16 sierpnia 2015 10:39

    perfumy to to co ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Potyrała16 sierpnia 2015 15:31

    Po opisie myślę, że pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  4. hm ciekawe polaczenie zapachowe i mily zapach mialam je i dla mnie są cudne lubie takie polaczenie i idzie sie zakochac w nich niewiem jak u ciebie ale ja nawet po praniu czulam ich delikatny zapach polecam je tym ktorzy lubia polaczenie cytrusu i wanilij Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również po praniu są wyczuwalne, pod warunkiem, że nie używam intensywnie pachnącego płynu i proszku.

      Usuń
  5. powiem szczerze, że kiedyś miałam perfumy FM i byłam zadowolona. te które Ty Aniu dostałaś są orientalne i taka własnie woń jest najbardziej trwała. Ja uwielbiam taką woń gdyż nieźle działa na mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działają, na 100% ponieważ dostała pheromony, które nie dość, że ładnie pachną, mają dodatek pheromonów które oddziaływują na płeć przeciwna. Zapraszam do kontaktu i zamawiania a może nawet rejestracji i tańszego kupowania

      Usuń
    2. Są bardzo trwałe i wydajne, mam je już bardzo długo i często używam, a to dlatego, że wystarczy nie wiele by zapach był idealny :)

      Usuń
  6. Ja też uwielbiam perfumy-chyba jak każda kobieta-ale nie mogą być za mocne

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądają a z pewnością jeszcze lepiej pachną ;) Fajnie,że są dość wytrzymałe na skórze i nie zbyt mdłe bo ja lubię bardzo orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądają a z pewnością jeszcze lepiej pachną ;) Fajnie,że są dość wytrzymałe na skórze i nie zbyt mdłe bo ja lubię bardzo orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam inne perfumy od Maciej Opalski i jestem z nich bardzo zadowolona i śmiem twierdzić, że również i te musza być obłędne :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  10. kobieta musi ładnie pachnieć a jak zadziałają na mnie koniecznie to z żoną sprawdzimy ;--)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre i trwale perfumy to podstawa udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam tych perfum i w pełni zgadzam się z opinią.

    OdpowiedzUsuń