niedziela, 17 maja 2015

TO-TO szycie dla dzieci Poduszka Minky soczysta cytrynka, natomiast z drugiej kosmos na granatowym tle - OPINIA

Zapraszam na opinię o poduszce, jaką otrzymałam od TO-TO szycie dla dzieci.






Z jednej strony znajdziemy Minky soczysta cytrynka, natomiast z drugiej kosmos na granatowym tle. Takie połączenie pięknie się prezentuje.

Poduszka według mnie jest doskonale wypełniona, nie jest ubita, wysoka. Dla mnie to duża zaleta, ponieważ od początku chciałam, aby syn na niej spał, a nie jestem za tym, aby dziecko spało na „wysoko” (jestem pewna, że gdy ktoś chciałby dużo wypełnienia, aby była ubita wystarczyłoby to powiedzieć przy zamówieniu). Wypełnienie nie ubija się, nie „ucieka”.

Wykonanie jest solidne i staranne. Poduszka prana w pralce pozostaje jak nowa, polory nie wypłowiały, nitki nie popuszczały, wypełnienie jak nowe.

Syn uwielbia z niej korzystać i to nie tylko w nocy, gdy ma ochotę na chwilę odpoczynku zazwyczaj ona mu towarzyszy, a mamy sporo różnych poduszek w domu. Oboje zdecydowanie polecamy.








Zalety:
·           Śliczna.
·      Wygodna.
·      Solidna.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TO-TO szycie dla dzieci    

24 komentarze:

  1. swietna podusia no i malemu sie podoba :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. widać ze małemu sie podoba :)
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) A widać,że synkowi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super poducha własnie poszukuje jakiejs solidnej do przedszkola i chyba na taka trafiłam jest cudna mysle ze synek bylby z niej mega zadowolony

    Ewelina Szymonek -Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Synuś zadowolony :) ale i mnie się podoba :) lubię połączenia chabrowego z żółtym :) no i milusie minky :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna, solidna, synkowi się podoba czego chciec wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje coś dla mojego Mikołajka ;) Mały zadowolony to co tu komentować poprostu rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna tylko czy ją można swobodnie prać pewnie tylko ręcznie bo mój Miki to już zdązył wylac soczki,herbatki na pościel i szkoda by się poduszka zniszczała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prana w pralce w 30 stopniach, na delikatnym programie i bez intensywnego wiriowania

      Usuń
  9. ladna i fajna. sycio lubi takie motywy wiec przypadlaby mu do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też takie motywy lubi oj widzę że podobni (oboje też lubią niszczyć :-) )

      Usuń