wtorek, 12 maja 2015

Natur Planet Szampon do włosów normalnych pokrzywa zwyczajna - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie Natur Planet do włosów normalnych pokrzywa zwyczajna, jaki otrzymałam od Natur Planet.
  

Z szamponem bardzo się polubiliśmy i ja i moje włosy J.

Pierwsze wręcz ogromne zaskoczenie to fakt, że wystarczyło jedno umycie do rewelacyjnego umycia włosów. Przyzwyczaiłam się, że minimum 2 razy muszę myć, no chyba, że myję włosy codziennie to raz wystarcza tak, więc dla mnie spory plus.

Szampon jest kosmetykiem naturalnym i co bardzo ważne nie zawiera parabenów. Dzięki temu jest bezpieczny dla skóry, nie powoduje uczuleń, podrażnień, nie wywołuje łupieżu.

Zapach ma bardzo przyjemny, delikatny, lekko pokrzywowy.

Jest dość wydajny, mimo lekkiej konsystencji (która mi nie przeszkadza, ponieważ nie przelewa się przez palce). Dobrze się pieni, nie ma problemów z jego usunięciem z włosów.

Po umyciu włosy są bardzo miłe w dotyku, miękkie i delikatne. Nie elektryzują się a ich rozczesanie nie sprawia problemu.

Szampon pokrzywowy okazał się świetny i zdecydowanie go polecam.





Zalety:
·      Bez parabenów.
·      Wydajny.
·      Delikatny dla skóry.
·      Wystarczy jedno umycie zamiast dwóch.
·      Przyjemny, delikatny zapach.
·      Nie powoduje plątania i elektryzowania włosów.
·      Nadaje włosom miękkość i delikatność.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Perfumeria i Drogeria Damiani oraz na fb  Natur Planet.

23 komentarze:

  1. Mam inną wersję i dzisiaj ją wypróbuję :) Super,że okazał się być dobrym kosmetykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon pokrzywowy to już nasze babcie znały ;) Dobrze,że jeszcze można taki naturalny kupić i być z niego w 100% zadowoloną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie, szukam idealnego szamponu, może akurat spróbuje! Katarzyna Ulaszek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jego składu ja unikam w szamponach głównie SLSów. Liczą sie również wyciągi roślinne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie używam szamponu raczej żelu 2 w 1,pokrzywa jest bardzo dobra trzeba korzystać z darów natury

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalne zawsze jest lepsze od sztucznego. Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przeważnie trafiam na szampony naturalne ,które w ogóle się nie pienią ,muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. super szampon z pokrzywy ktora kazdy dobrze zna fajnie ze ulatwia rozczesywanie napewno go wyprobuje by przekonac sie jak moje wlosy zareaguja na niego

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon bez parabenów to masz rację Aniu duży plus,dla mnie wielkim pozytywem jest fakt, że włosy można łatwo rozczesach, bo moje trudno szczotką ujarzmić- więc warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje zależy jakie, ale mama go używała a ona ma mega problem z rozczesaniem po myciu

      Usuń
  10. Lubię naturalne rzeczy, świetnie że są takie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odkad pamietam uzywam szamponu z pokrzyw bo po innych albo mi sie szybko przetluszczaja albo mam siano na glowie a po pokrzywowym nie przetluszczaja mi sie tak szybko i sa fajne w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki od Natural Planet polecam sama gorącym sercem :)

    OdpowiedzUsuń