poniedziałek, 11 maja 2015

Kneipp Esencja do kąpieli Głęboki odpoczynek - OPINIA

Zapraszam na opinię o Esencji do kąpieli Głęboki odpoczynek, jaką otrzymałam od firmy Kneipp Polska.




W małej, szklanej buteleczce zamknięte jest cudo, które zamienia zwykłą kąpiel w niesamowite doznania.

Zapach ma obłędny (zresztą jak każdy kosmetyk tej firmy). Jest intensywny, długotrwały, roznosi się nie tylko po całej łazience, ale i po mieszkaniu pozostają w powietrzu na długi czas. Dzięki niemu kąpiel odpręża, relaksuje, jest doskonałym lekarstwem na męczący dzień.

Esencja jest bardzo wydajna. Wystarczy jedna, malutka zakrętka na pełną wannę, a więc 100 ml, jakie mieści butelka starcza na długo (nie liczyłam, ale na więcej niż 10 jak na opakowaniu).

Woda zmienia się na niebieską, ładny, intensywny kolor. Trzeba bardzo uważać przy wlewaniu, ponieważ esencja wylana na palce farbuje je (nie na długo). Co mi się bardzo podoba nie pozostawia najmniejszego osadu na wannie.


Po kąpieli skóra jest miękka i delikatna. Esencja nie wysusza jej, a wręcz delikatnie nawilża.

Według mnie kąpiel z esencją to doskonałe odprężenie, a zapach to rozkosz dla zmysłów. Zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Cudowny, intensywny zapach.
·      Wspaniała, odprężająca kąpiel.
·      Wydajna.
·      Nie brudzi wanny.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp Polska oraz na FB.


Esencja do kąpieli Głęboki odpoczynek znajdziecie  TU.

24 komentarze:

  1. kolejne cudo :) Mój mąż to czasem jest przerażony, bo ciągle mu mówię "a wiesz, że .. ten kosmetyk.. jest fajny... przeczytałam u Ani " i moze dlatego boi się recenzować, by przez przypadek nie potwierdziła się moja opinia- faceci :P
    Kapiel w niebieskiej wodzie musi być bajeczna .. czułabym się jak Arielka :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak zgadzam się z tobą kąpiel w takiej emulsji która na dodatek zabarwi nam wodę jest odjazdowa pełna rozkosz dadzą mi świece cos wiecej nam trzeba. Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zazdroszczę :) ja to nawet wanny nie posiadam więc nie skorzystam z takich przyjemności :) Ale sama esencja musi byc bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O PROSZE KAPIE MUSI BYC SWIETNA

    OdpowiedzUsuń
  5. ja coś widzę, że kąpiel z takim olejkiem to marzenie by było:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam, nawet nie słyszałam o takiej emulsji. Ciekawy post! Katarzyna U.

    OdpowiedzUsuń
  7. Barwniki, jak rozumiem bezpieczne dla skóry - nie będę wyglądał jak smerf? ;) Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dzieciaczki z pewnością byłoby zachwycone niebieską woda. :-) chyba musimy kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale znamy kąpiele z marką Kneipp Polska.Kolejna rozkosz podczas kąpieli i czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i znowu kusisz nas na cudowną kąpiel to się zrelaksujemy razem z żoną w wannie ;

    OdpowiedzUsuń
  11. jak znowu cudownie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham kosmetyki tej firmy sa slicznie pachnace i dlugo utrzymuja sie na skorze. kapiele w nich to sama przyjemnosc:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kneipp chyba bardzo lubi zmieniać barwę wody :D

    OdpowiedzUsuń