sobota, 9 maja 2015

Camelbak Polska CCamelbak Kids Bottle PBA Free - OPINIA

Zapraszam na opinię o Camelbak Kids Bottle PBA Free, jaki otrzymałam od Camelbak Polska.





Najprościej mówiąc jest to wyższej klasy bidon, a dlaczego wyższej klasy dowiecie się z opinii.

Zacznę od ustnika, który jest silikonowy, dość gruby i solidny. Ząbki młodego nie zgryzły go. Bardzo podoba mi się to, że „się chowa”, jest to zabezpieczenie przed wydostaniem się napoju, a jednocześnie pozwala zachować go w czystości.




Bidon jest solidny, upadki mu nie straszne. Nie przecieka, a zakręcenie go jest tak proste, że córka robi to sama (w innych, gdy sama zakręcała ciekły, bo robiła to za lekko).


Kolejne miłe zaskoczenie to jego lekkość. Córka wystarczająco dużo nosi w plecaku, a więc dodatkowy ciężar jest zbędny. Bidon nie obciąża jej bardziej niż gdyby nosiła plastikową butelkę, a jest dużo lepszy J.


Wizualnie jest bardzo ładny. Nasz jest w śliczne biedronki, ale wzorów znajdziecie sporo.


Bidon posiada uchwyt, za który dziecko może go trzymać niosąc.

Jego mycie jest bardzo łatwe. Można go rozłożyć na kilka części, co zdecydowanie ułatwia mycie.




Czyżby był bez wad? Niestety jedną znalazłam. Rurka nie dochodzi do końca, co sprawia, że młodsze dzieci mają problem, gdy jest mało picia (da się wypić do końca, ale sposobem). Dla mnie jednak nie jest to duża, znacząca wada aby odejmować za nią punkty w ocenie.


Zarówno syn jak i córka bidon uwielbiają. Świetnie sprawdza się w domu, na spacerze i wszędzie gdzie chcemy podać dziecku picie. Zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Ładny.
·      Solidny.
·      Ciekawy sposób zamykania.
·      Łatwy w używaniu.
·      Łatwy w myciu.
·      Posiada uchwyt do trzymania.






Wady:
Rurka nie sięga do samego dna.






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Camelbak Polska oraz na FB.




Camelbak Kids Bottle PBA Free znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. JESZCZE TAKIEGO NIE WIDZIAŁAM :) SUPER ZE SIE SPRAWUJE

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Mój synek ma podobny,ale też mamy z tą rurką,która nie dochodzi do końca butelki.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności :) kurcze jak tylko moja Tosia nauczy się pić nie z butelki to go kupuję :) a te biedroneczki są przesłodkie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy już by sobie nie poradziła bo można pić jak z butelki :-)

      Usuń
  4. Mój mały pije narazie z kubka niekapka ale już niedługo wiem co można mu kupić :) Super,że jest solidny,zdecydowanie wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój do tej pory niekapek lub butelka, bez problemu zaczął pić z tego bidonu :-)

      Usuń
  5. kupimy z żoną z pewnością mój Miki to już od jednego kubka tak przegryzł ustnik że aż sam się zdziwiłem,że niby takie solidne itd a to kompletna bzdura wierzę że ten bidon się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój gryzie wszystko (ostatnio na plastikowej łyżce ślady zębów zostawił) a tu ustnik w stanie nie naruszonym

      Usuń
  6. O naprawde super i wizualnie i praktycznie. Mysle ze mojej Oliwce przypadl by do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bidon jest super ładnie się prezentuje do tej pory Mikołaj nie miał ich pil z butelki niekapek lub z kubka .ten widzę warty jest uwagi i niejednemu dziecku się spodoba

    Ewelina Szymonek- Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. super ze wytrzymaly bo kubki mojego synka lubia latac a ten niedosc ze solidby to jeszcze ladny:-)

    OdpowiedzUsuń