niedziela, 8 marca 2015

ValentinaSavon Mydło naturalne ziołowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydełku ziołowym, jakie otrzymałam od ValentinaSavon.



Mydełko jest ręcznie robione, z naturalnych składników, co sprawia, że jest niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju oraz nie szkodzi naszej skórze.

Jego zapach jest śliczny, ale dla osób lubiących zioła. Jest intensywny, dość długo utrzymuje się na skórze.

Mydełko posiada w sobie zatopione drobinki, które doskonale złuszczają martwy naskórek.

Skóra po umyciu jest miękka i gładka. Mydełko nie tylko oczyszcza i złuszcza, ale równie dobrze nawilża. Po kąpieli nie potrzebuję dodatkowo używać żadnych „nawilżaczy”.

Mydełko zapakowane jest w śliczne opakowanie, doskonale nadaje się na prezent.

Bardzo dużą dla mnie zaletą jest to, że pozostaje cały czas twarde, nie staje się „papkowate”, czego osobiście bardzo nie lubię.

Jak czytacie znalazłam dużo zalet i ani jednej wady, a co za tym idzie mydełko zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ręcznie robione.
·      Naturalne składniki.
·      Złuszcza.
·      Nawilża.
·      Ładny, ziołowy zapach.
·      Śliczne opakowanie.
·      Nie robi się „papkowate”.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Valentina Savon oraz na FB.


Mydło ziołowe znajdziecie TU i TU.

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie mydełka. Naturalne i skuteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze Aniu,że jeszcze nie próbowałam tych co wygrałam u Ciebie wraz z Valentina Savon :) bo czekam za tą upragnioną wanną i kąpieli w niej :) ale już bliżej niż dalej :) powiem tak zapach prześliczny, wykonanie cudowne więc nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś uda mi się zdobyć takie... Będę się rozglądać :) Dziękujemy za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuli do kąpieli nie znam ale mydełka ma świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super lubie naturalnie robione mydelka do tego maja tyle zalet i sa ziolowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda w tym woreczki a do tego robione ręcznie z samych naturalnych składników - brzmi zachęcająco :) , Zastanawiam się tylko nad zapachem bo nie przepadam za ziołowymi aromatami . No ale przecież kto nie kto nie próbuje ten nie wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest dość intensywny, ja ziołowe zapachu lubię więc mi się podoba.

      Usuń
  7. ślicznie się prezentuje to mydełeczko :) i ta opinia :) ja nie miałam przyjemności używać takich mydełek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przerzuciłam na ręcznie robione, są zupełnie inne niż te "sklepowe"

      Usuń
  8. Lubie ziołowe zapachy więc pewnie i mi przypadło by do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziołowe? super, ja też lubię ziołowe zapachy a w mydełku muszą być piękne, warte spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My już doskonale znamy takie cudowne mydełka ręcznie robione:) Ciekawi mnie ten zapach ziołowy Trzeba kolejne wypróbować bo kusisz i kusisz nas ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takim mydłem codzienna toaleta to czysta przyjemność i potwierdzam,że ciągle kusisz swoimi opiniami

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne takie mydelko naturalne bez chemi bardzo loubie naturalne kosmetyki gdyz nie powoduja u mnie alergi :)

    OdpowiedzUsuń