poniedziałek, 30 marca 2015

Eveline Cosmetics Body Glam– luksusowym balsamie trawa cytrynowa & kokos - OPINIA

Zapraszam na opinię o BODY GLAM – luksusowym balsamie trawa cytrynowa & kokos, jaki otrzymałam od firmy Eveline Cosmetics.




Balsam na piękny zapach, cytrynowy z lekką nutą kokosową, który rozchodzi się po całym pomieszczeniu, w który go używamy. Na skórze pozostaje dość długi czas.

Balsam zaczyna działać już parę sekund po nałożeniu. Intensywnie, głęboko i na długo nawilża skórę. Nadaje jej niesamowitej miękkości i delikatności. Łagodzi podrażnienia, likwiduje uczucie suchości i szorstkość. Według mnie ma genialne działanie, a efekt pozostaje jeszcze na długo po aplikacji.

Opakowanie to ładna, przyciągająca wzrok, plastikowa butelka z pompką. Jest dość smukła, dzięki czemu bez problemu znalazłam dla mniej miejsce. Pompka jest wygodnym rozwiązaniem ułatwiającym używanie.


Konsystencję ma lekką. Dobrze się go aplikuje, nie spływa z ciała czy dłoni. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.

Wydajność balsamu jest dość duża. Już niewielka ilość wystarczy, aby wysmarować znaczną część ciała.
                                                                                         

Cudowny zapach, wspaniałe właściwości, jednym słowem doskonały balsam, luksus dla skóry, a każdy lubi się rozpieszczać. Polecam J



Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Głęboko i na długo nawilża.
·      Nadaje skórze niesamowitą miękkość i delikatność.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie z pompką.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics oraz na FB.


BODY GLAM – luksusowy balsam trawa cytrynowa & kokos znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Nie miałam tego balsamu,ale markę Eveline znam bardzo dobrze i żaden kosmetyk mnie nie zawiódł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. polaczenie tych zapachow musi byc poezja uwielbiam kokos i wyszystko co kokośikowe .a pompka ulatwia nam tylko aplikacje

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam takiego lecz wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, chyba będzie to "mój" zapach, muszę się wybrać i kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka jest super wiec na pewno i ten balsam rowniez. Chyba trzeba sie na niego skusic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogólnie lubię kosmetyki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę się przyznać, że nie wszystkie, ale ten balsam uwielbiam :-)

      Usuń
  7. o mamuniu znowóż kokos Aniu ja kocham wszystko co kokosowe więc nie trzeba mnie przekonywac nawet do tego balsamu, bo już widzę go na mojej liście zakupów, o na zajączka sobie kupie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda rewelacyjnie choć za kokosem nie przepadam to mam nadzieję,że nie jest bardzo wyczuwalny bo z chęcią go przetestuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wyczuwalny dobrze, ale inny niż czysty kokos, trawa sprawia że jest orzeźwiający i lekki

      Usuń
  9. fajny kosmetyk wiem co mogę kupić żonie na zająca by była zadowolona bo wygląda dość kusząco

    OdpowiedzUsuń
  10. marka znana i dobra bo nieraz mam kosmetyki z tej firmy i wiem ze sa dobre. uwielbiam kokos wiec zapach jak najbardziej przypadl by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadaje sie na prezent imieninowy? ;>

    OdpowiedzUsuń