piątek, 20 lutego 2015

ValentinaSavon Mydło naturalne kastylijskie orientalne - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym mydle kastylijskim orientalnym, jakie otrzymałam od firmy ValentinaSavon.


Mydło ma intensywny, ziołowy zapach. Nie każdemu się spodoba, mnie urzekł. Jest taki odświeżający, dodający energii. Na skórze pozostaje dość długo, z czasem stając się znacznie delikatniejszym.

Jest to mydło ręcznie robione, co nadaje mu niesamowitego uroku. Jest zupełnie inne niż te robione masowo. Nie zmienia konsystencji na papkowatą, jest ciekawe wizualnie i niepowtarzalne, nie znajdziemy dwóch o identycznym wzorze.


W swoim składzie zawiera tylko naturalne składniki, czyli jest bezpieczne dla skóry. Nie powoduje uczuleń czy podrażnień.

Po myciu skóra nie tylko jest doskonale oczyszczona, ale również nawilżona, miękka i delikatna, a efekt utrzymuje się naprawdę długo.

Mydło jest pięknie zapakowane, idealnie nadaje się na prezent.


Do mydełka dołączona jest karteczka na której znajdziemy wiele ciekawostek na jego temat.


Według, mnie mydełko jest idealne pod każdym względem i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ziołowy zapach, który na długo pozostaje na skórze.
·      Nie robi się papkowate.
·      Niepowtarzalny wzór.
·      Nawilża.
·      Oczyszcza.
·      Nadaje skórze miękkość i gładkość.
·      Zawiera tylko naturalne składniki.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę ValentinaSavon oraz na FB.


Naturalne mydło kastylijskie orientalne znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. zapach ziol dla tych ktorzy je lubia super zapakowane masz racje musi fajnhe tez oczyscic skore

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mnie zaintrygował chyba bede musiała się przekonąć a co najważniejsze dla mnie że jest ono naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko mnie urzekło :) Super :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się niejednorodnosć mydełek natomiast zapach chyba nie do końca dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie lubisz ziołowego zapachu nie polecam ci bo jest intensywny :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam niestandardowe mydełka.Jest ono najwyższej jakości i nie sposób przejść obojętnie obok niego.Jestem tylko ciekawa tego zapachu.Tak samo jak wcześniejsza recenzja o mydle słodki miód i vanilia tej marki tak i ta wskazuje jednoznacznie,że te mydła są godne polecenia i warto rozejrzeć się po ofercie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są robione z pasją co widać gołym okiem i najwyższej jakości oba polecam i na 100% jeszcze jedno pokarzę Wam.

      Usuń
  6. cudne mydelko ;) i te wzory :P polubilam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. orientalny zapach działa na umysł więc z pewnością musi być piękny zapach.. który wodzi na kuszenie :)
    Jeśli chodzi o takie cudeńka ręcznie robione to największa zaleta nie papkowatość <3 a wzór.. aż szkoda myć ręce .<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio kwiatki na mydle rzeźbione, tym to bym na pewno się nie umyła :-)

      Usuń
  8. ważne że nie robi się papkowate,chociaż wizualnie przypomina mi drożdże lub chałwę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie przepadam za ziołowymi mydłami , ale mimo wszystko mydło na pewno jest bardzo dobre . Ręcznie robione produkty zawsze są lepsze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w ofercie inne tu tak jak wspomniała trzeba lubić ziołowy zapach.

      Usuń
  10. Może i przypadłby mi do gustu ten zapach bo ja wybredny nie jestem.Samo mydło w sobie ma same zalety i jest niespotykane w pobliskich sklepach.Wyróżnia je dużo,jak nie akurat ten zapach to można znaleźć sobie konkretny i ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zapakowane napewno wiele osob ucieszyloby sie z takiego prezentu i najwaznijesze ze jest naturalne dla mojej skory to wazne gdyz mam wrazliwa i moge dostac uczulenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemia każdej skórze szkodzi, choć nie zawsze widać od razu, to mydełko jest bezpieczne.

      Usuń