niedziela, 1 lutego 2015

Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła Mydło solne do stóp - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle solnym do stóp jakie otrzymałam od firmy Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła.



Mydła używam ponad 2 tygodnie i efekt jest bardzo pozytywny. Skóra na stopach stała się zdecydowanie miększa, wszelkie „twardości” znikły i co dla mnie najważniejsze mniej się pocą (mój odwieczny, uciążliwy problem).

Forma kostki jest wygodna w użyciu. Podczas mycia przyjemnie masuje stopy, co jest szczególnie przyjemne gdy jesteśmy po męczącym dniu.

Mydełko lekko się pieni. Na skórze pozostawia cienką warstwę (producent pisze, że soli, jestem w stanie mu uwierzyć J).

Zapach mydła nie wiem do czego Wam porównać. Mnie się nie podoba, utrzymuje się dość krótko i nie jest za intensywny. Jest to jednak mydło do stóp i mi osobiście nie zależy na jego zapachu, a na działaniu, tak więc nie jest on dla mnie wadą.

Mydło jest dość wydajne, po 2 tygodniowym, codziennym używaniu ubyło go niecała 1\3 więc nie za dużo.

Jest to pierwsze mydło do stóp jakie używam i jestem pod dużym, pozytywnym wrażeniem, a Wam polecam.



Zalety:
·      Wygodne w użyciu.
·      Nadaje stopą miękkość, znikają szorstkie miejsca.
·      Zmniejsza potliwość stóp.
·      Podczas użycia przyjemny masaż.
·      Wydajne.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Muzeum mydła / Obwoźna Pracownia Mydła oraz na FB.


Mydło solne do stóp znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Jeszcze nie widziałam takiego mydła SOLNEGO do stóp ...ciekawy opis

    OdpowiedzUsuń
  2. nieznam
    takiego mydelka super sprawa musi byc niedosc ze wydajne to zmieksza
    skore na spopach pora znalezc sposob na moje i wyprobowac polecane
    mydelko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z mydłem do stóp. Działa na zasadzie peelingu, więc usuwa martwy naskórek :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca na zasadzie peelingu nie ma żadnych drobinek w sobie :-)

      Usuń
  4. bardzo mi sie podoba te mydelko, choc wczesniej go nie znalam, ale opinia super no i wydajne3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz Aniu jak coś ma działać antypotowo czy antybakteryjnie i to raczej nie ma ładnego zapachu a to jest do stóp, osobiście to znałam jednego fetyszystę co nawet perfumował stopy by mu pachniały.. hmm współczuje tylko jego dziewczynie ;/
    a co do mydełka, to warto dbać o stopy zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy to nogi są w "ciepłym okryciu" słuchajcie nie ma bajki,ale nawet drogie skórzane buty i skarpetki na stopach to i tak noga "pachnie" i się poci. Mój mąż jest typem faceta, który lubi dbać o siebie, ale nawet jego buciki ze skóry naturalnej z vistuli po ojj ojj po dość i tak wysokiej cenie z 70 % zniżką (polecam zakupy przez internet, po wcześniejszym sprawdzeniu w sklepie stacjonarnym) to i tak po 8 godzinach pracy a do tego często potem są wywiadówki, bądź spotkania z rodzicami, to przychodzi i ta nózka jednak sie poci ;/ Zatem zamiast przepłacać warto zaopatrzyć sie w takie mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą co do zapachu, dlatego mimo, że mi się nie podoba nie uznałam tego za wadę. Jedak wolałam wspomnieć by ktoś nie kupił z polecenia i nie zarzucił mi, że "śmierdzi", a ja to przemilczałam :-)

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę takie mydełko typowo do mycia stóp.No i niestety ja też mam problem z poceniem się stóp bo będąc w adidasach całe 8-godz w pracy to jednak do się odczuć ten zapach.Chętnie skorzystam z tego rozwiązania bo pomimo,że używam dezodorantu do stóp to i tak problem został.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezodoranty na mój gust działają krótko i powierzchownie, no chyba, że jeszcze dobrego nie miałam.

      Usuń
  7. Zapraszamy do zakupów na Długą 13 w Bydgoszczy lub na www.muzeummydla.pl. Pozdrawiamy i serdecznie dziękujemy Pani Annie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myjąc stopy dłonie wiadoma sprawa też mają styczność z tymi składnikami co są w mydle.Więc można zaliczyć do podwójnego działania no chyba że podrażnia dłonie kiedy np.są jakieś drobne ranki,otarcia skoro to mydło solne...Wracając do stóp to chyba każdemu z nas przyda się takie mydełko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podrażnia, a przynajmniej nic takiego nie zauważyłam.

      Usuń
  9. Mimo iz nie ma zapachu to nie jest wazne najwazniejsze ze by spelnil swoje zadanie i pomogl stopom zeby byly miekciejsze i zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widzę i czytam o takim mydle, muszę przyznać że mnie zaciekawiłaś i chętnie bym sama wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również pierwszy raz słyszę o mydlę do stóp, ale musi być świetny, zwłaszcza po zimie kiedy ciągle chodzimy w skarpetach...

    OdpowiedzUsuń