wtorek, 10 lutego 2015

GreenVital.pl Aloe Ever-Shield – Aloesowym dezodorant w sztyfcie - OPINIA

Zapraszam na opinię o Aloe Ever-Shield – Aloesowym dezodorant w sztyfcie, jaki otrzymałam od firmy GreenVital.pl.




Dla mnie dobranie odpowiedniego sztyftu było nie lada wyzwaniem. Z kilku byłam zadowolona, ale nie na 100%. Aloe Ever-Shield – Aloesowym dezodorant w sztyfcie okazał się moim ideałem z wielu powodów.

Jego zapach jest delikatny, przyjemny, utrzymuje się wiele godzin. Sprawdziłam, co się stanie, gdy użyjemy na spocone ciało (nie czarujmy się, każda z nas była w sytuacji, że musiała się ratować by zapaszkiem nie odstraszać). W przypadku znanych mi sztyftów zapachy się mieszały, w przypadku tego, zapaszek znikł, a jego miejsce zajął przyjemny, delikatny zapach aloesu.

Dezodorant w normalnych warunkach skutecznie zapobiega poceniu się cały dzień. Co przez to rozumiem? Gdy mamy spokojny dzień, np. praca, dom. Natomiast, gdy biegamy, intensywnie ćwiczymy, przeżywamy ogromny stres nie działa całego dnia. Jednak ja nie znam takiego, co by działa i moim zdaniem ten jest naprawdę skuteczny.

Sztyftu w opakowaniu jest dość dużo. Używam od jakiegoś miesiąca i nawet 1\3 nie ubyło.


Kolejny duży plus dla mnie to fakt, że nie brudzi ubrań. Używając go mogę nosić zarówno białe jak i czarne czy kolorowe bluzki i nic się z nimi nie stanie.

Dezodorant jest delikatny dla skóry. Użyty od razu po depilacji nie podrażnia oraz nie powoduje pieczenia czy szczypania.

Jego konsystencja jest gładka. Aplikuje się go łatwo i szybko się wchłania.

Jak czytacie dla mnie żel ma mnóstwo zalet i ani jednej wady. Jestem z niego bardzo zadowolona i z przyjemnością polecam.



Zalety:
·      Skuteczny.
·      Delikatny dla skóry.
·      Przyjemny, łagodny zapach.
·      Nie brudzi ubrań.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wydajny.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Green Vital oraz na FB.


Aloe Ever-Shield – Aloesowym dezodorant w sztyfcie znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny. Jeśli skuteczny to wspaniale;) Osobiście sztyftów nie używam,ale chyba czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam sztyftów ale tego nie miałam ;) ale z chęcią przetestuje ;) wydajny i skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  3. z
    tego co piszesz jest bardzo dobry ja nieuzywam sztyftow ale zaczne
    fajnie ze niebrudzi ubrania to ogromny plus chyba dla kazdego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam sztyftów tylko antyperspiranty w kulce.Zawsze można spróbować bo choć dotychczas z takich nie byłam zadowolona to może tym razem zmienię zdanie.Skoro nie znalazłaś żadnych wad to muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest bardzo dobry, a tych w kulce nie lubię, lepką warstwę zostawiają.

      Usuń
  5. Od jakiegoś czasu szukam dobrego sztyftu zwykłe dezodoranty mnie uczulają skoro ten ma same zalety to dlaczego by go nie wypróbować ;) może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sztyftów nie używam , trafiłam parę razy na nie takie co trzeba i jakoś się zniechęciłam, znalazłam dobry w kulce i tego się trzymam :) . Jeśli chodzi o ten , który przetestowałaś to najważniejsze ,ze jesteś zadowolona i że zdał egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie że jest wydajny i nie brudzi ubrań....

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za dezodorantami w sztyfcie, ale może czas najwyższy się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadałam pewnie dlatego, że zawsze coś nie tak było

      Usuń
  9. Nie lubię sztyftów bo zazwyczaj to na końcu co zostanie trudno się aplikuje....Pewnie zapach bardziej dla kobiet może coś w wersji dla mężczyzn zobaczę i może wypróbuję....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aleosowy zapach stwierdziłabym, że uniwersalny, nie mam jeszcze końcówki więc tu się nie wypowiem.

      Usuń
  10. Ja to nieraz po depilacji jak stosuje dezodorant to mnie piecze i swedzi i tu juz ma za to u mnie duży plus że tego nie powoduje i nie plami ubrań kiedyś do ta pobrudziłam sukienke białymi śladami że prałam kilka razy dopiero po płynie fairy się doprało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam tak, że szczypało czy piekło przy niektórych, ten ma delikatny skład i nie powoduje ani pieczenia ani szczypania.

      Usuń