czwartek, 22 stycznia 2015

Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła Mydło - Peeling Kawowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o Mydle - Peelingu Kawowym jakie otrzymałam od Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła.





Muszę przyznać, że mydełko jest niezłym „drapakiem”, ale ja uwielbiam takie peelingi. Dla mnie idealnie usuwa martwy naskórek, robi doskonały masaż ciała, działa ujędrniająco. Po takim „ostrym” masażu skóra jest gładka, miękka i miła w dotyku, a ja odprężona i zrelaksowana.

Podczas używania z mydełka wydobywa się zapach świeżo palonej kawy. Zapach zdecydowanie rozbudzający i odprężający, mnie bardzo przypadł do gustu.

Gdy używam peelingu zawsze zostaje on na skórze, czasem ciężko usunąć. Kawa z mydełka praktycznie nie pozostaje na skórze (z bardzo małych ilościach) i łatwo ją usunąć.

Mydełko jest dość wydajne, używałam kilkanaście razy i nie widzę ani trochę jego zużycia. Nie traci konsystencji, nie robi się „papkowate”, nie pozostaje na mydelniczce.

Znalazłam dużo zalet, zero wad i dlatego z przyjemnością polecam.


Zalety:
·       Złuszcza.
·       Pozostawia skórę gładką i miękką.
·       Nie zostaje na skórze w dużych ilościach.
·       Wydajne.
·       Nie robi się „papkowate”.
·       Ładny, rozbudzający zapach kawy.

Wady:
Brak.

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła Mydło oraz na FB


Mydło - Peeling Kawowy znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. o
    super nieznalam do tej pory mydelka z kawa czytajac ta recenzje mam
    ochote siegnac po niego i umyc twarz .super mvsi byc cera po myciu nim z
    mila checia siegne po niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do twarzy nie używałam tylko do ciała :-)

      Usuń
    2. ja bym się troszkę bała na twarz użyć, gdyż twarz jest o wiele bardziej delikatniejsza od ciała, polecam peelingi enzymatyczne :) kiedyś mi kosmetyczka mówiła, jednak musi być systematycznie robiony by dawać efekt.

      Usuń
    3. No ja łagodniejsze do twarzy używam

      Usuń
  2. Rewelacja :))
    Właście takie ma za zadanie złuszczać i sprawiać by skóra była gładka i miękka :) Fajnie że łatwo sie zmywa, bo czytałam kiedyś o peelingu kawowym domowym sposobem to podobno masakra do mycia. Wiec jak są takie mydełka to po co kombinować samemu w domku :) To, że nie robi się „papkowate” i pozostawia ładny, rozbudzający zapach kawy jest dla mnie największym plusem :) Teraz nie za bardzo mogę pić kawę, więc na pobudzenie taki peeling wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No idealny zamiennik Kawy tylko nie wiem czy byś mogła na brzuszku używać bo dość ostre :-)

      Usuń
  3. Bomba! Uwielbiam kawusię,a w kosmetyku tym bardziej:) Rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nigdy nie stosowalam zadnych peleningow a skoro jest to takie fajne to czemu by nie spróbować usunie wszystko i moja skora bedzie gladka i przyjemna w dotyku bardzo dobre efekty przynosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że mydełko robi więcej rzeczy niż tylko myje.Po co kupować osobno peeling skoro mamy dwa w jednym.Zbytnio nie kupuję takich kosmetyków ale ta recenzja tego mydełka jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 1 takie, szczerze powiedziawszy nigdy nie miałam z peelingiem w formie mydła styczności, nie widziałam takich.

      Usuń
  6. Jestem wielbicielem kawy w różnej formie ale z czymś takim nie spotkałem się.Zresztą za specjalnie nie zajmuję się poszukiwaniami takich mydełek.Kawa dla mnie to mus na początek dnia więc czemu by nie dołożyć do tego kąpiel z takim mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nigdzie na nim nie pisze, że tylko dla kobiet więc śmiało można :-)

      Usuń
  7. dosc ciekawe mydelko jak dotad mi nieznane z checia bym wyprobowala;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko z peelingiem pierwszy raz u mnie gościło i na pewno nie ostatni :-)

      Usuń
  8. Mydło -peeling wygląda super ,sama chętnie wypróbuję . Lubię takie nowinki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobne mydło innej firmy i tez sobie je bardzo chwalę. Takie mydła drapaki są po prostu jak dla mnie idealne skracają czas moich zabiegów pod prysznicem, bo zazwyczaj trzeba użyć żelu i peelingu, a w przypadku mydła wystarczy mydło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i zdecydowanie są skuteczniejsze niż te delikatne peelingi :-)

      Usuń
  10. Zrobiłam kiedyś sama peeling kawowy, ale w formie papki i nie byłam do końca zadowolona. Miałam wrażenie, że jestem brudna i obklejona ;) i na tym jednym razie się eksperymenty skończyły. Takie mydełko to dla mnie idealne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie próbowałam, czyszczenie wanny i ciała z takiej papki jakoś mnie zdecydowanie odstrasza od eksperymentów :-)

      Usuń