wtorek, 20 stycznia 2015

Mentor Cosmetics Poland DIAMOND-krem z pyłem diamentowym Anti-Age

Zapraszam na opinię o DIAMOND-krem z pyłem diamentowym Anti-Age jaki otrzymałam od firmy Mentor.


Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to malutkie opakowanie. Kremu jest 50 ml, a ja używam go do twarzy i ciała. Muszę przyznać, że jestem ogromnie zaskoczona wydajnością. Wystarczy niewielka ilość aby starczyło na całe ciało, a co za tym idzie starcza na długo.

Krem jest dość tłusty, jest tak za sprawą oleju arganowego jaki znajdziemy w jego składzie. Jednak w tym przypadku nie mogę stwierdzić by to była wada, tłusta warstwa dość szybko się wchłania, a ja nie ma uczucia lepkości i tłustości skóry.

Jego zapach jest lekko migdałowy, nie intensywny, przyjemny dla nosa J.

Krem doskonale odżywia, regeneruje i  nawilża skórę. Nadaje jej miękkości i delikatności.

Opakowanie to plastikowy słoiczek. Dość ładny i praktyczny. Po jego odkręceniu znajdziemy sreberko dające nam gwarancję, że jako pierwsi go dotykamy.




Czyżby krem idealny? No cóż nie do końca. Po nałożeniu na twarz mam uczucie delikatnego pieczenia ale tylko na twarzy. Uczucie do wytrzymania więc wielką wadą nie jest. Kremu prócz mnie użyły jeszcze dwie osoby i tylko mi towarzyszy to pieczenie, tak do końca nie jestem wstanie określić dlaczego, ponieważ nie jestem alergiczką i nigdy nie miałam uczulenia na krem, zresztą gdyby było to uczulenie to raczej byłaby jakaś wysypka czy intensywne pieczenie, a to moje jest takie delikatne, a wyczuwalne. Niemniej opinię piszę pod swoją ocenę i nie mogłam tego pominąć J.

Nie mniej krem uważam za bardzo dobry i z ochotą polecam.


Zalety:
·       Wydajny.
·       Nawilża.
·       Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·       Do twarzy i ciała.
·       Wygodne opakowanie.
·       Nie pozostawia uczucia tłustości czy lepkości.

Wady:

U mnie powoduje lekkie pieczenie na twarzy.

Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Mentor Cosmetics Poland oraz na FB.


DIAMOND-krem z pyłem diamentowym Anti-Age znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Bardzo dobra recenzja:) Super kremik:) A może to uczucie pieczenia przez pył diamentowy? Może wywołuje efekt ściągania skóry i dlatego czujesz dyskomfort?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to ściągnięcie a pieczenie ale da się przeżyć :-)

      Usuń
  2. zapewne
    nie ukarzdego musi wystapic pieczenie super ze jest taki wydajny i
    starcza na dlugo recenzja warta uwagi i polecenia innym

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że jest plastikowe pudełeczko :) bo pamiętaj jak dziś miałam drogi krem przeciwzmarszczkowy i na wakacjach mojemu mężowi słoiczek wyleciał z dłoni i rozbił sie na małe kawałeczki, dodam, że był ten krem kupiony przed wyjazdem ;/ no ale nagle siostra mnie pocieszyła, że zrobił to dla dobra dziecka, gdyż w ciąży nie można używać kremów na bazie retanolu :)
    -wydajność też jest istotną kwestią , no i ten zapach migdałowy :)))
    no i ostatnia kwestia lepkość, często zmieniam balsamy badz kremy bo niektóre sa nie do zniesienia.. lepie się jak pchła do psiego ogonu ;/
    zatem krem godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pódeleczko wszedzie bez prblemu mozna je ze soba zabrać do tego nawilza i pielegnuje cialo ma ladny zapach i jest wydajny na dlugo wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na dosyć dobry, jestem ciekawa jakby się sprawdził na mojej twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę krem z pyłem diamentowym:) może to uczucie pieczenia to taki zamierzony efekt i znaczy, że preparat się wchłania?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak szczerze nie mam pojęcia, ale tylko ja go odczuwam więc chyba jednak nie

      Usuń
  7. pył diamentowy hmmm ciekawe, z chęcią bym sama takiego używała i zobaczyła jak działa na moją skórę, bo skoro u Ciebie wywołuje pieczenie to i pewnie u mnie, bo od tygodnia mam problem jakikolwiek kosmetyk nie uzyję od razu piecze mnie twarz, ostatni raz miałam tak kiedy byłam w ciąży i wtedy ani jednego kosmetyku użyć nie mogłam, a teraz zupełnie nie wiem od czego. Za to ten płyn diamentowy działa na mnie tak intrygująco, bo nigdy wczesniej nie widziałam takiego kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja 1 raz miałam do czynienia z takim i nie licząc tego lekkiego pieczenie jest świetny

      Usuń
  8. Brzmi bardzo ciekawie ten kremik i pierwszy raz słyszę o takim składzie.Ważne,że jest skuteczny a lekki dyskomfort da się przeżyć :) Ciekawa jestem jak u mnie by działał.Ciekawe ile trzeba czekać na taki efekt delikatnej skóry ale zapewne dla każdej z nas będzie inny czas działania.Trzeba przetestować żeby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie u mnie na efekt nie czekałam długo ale to zależy jaką się ma skórę, ile się w nią "ładuję" itp.

      Usuń
  9. Fiu fiu co też dla kobietek nie wymyślą :) I to krem z pyłem diamentowym.Kojarzy się z ekstrawagancją i z celebrytkami.Jak jest skuteczny to najważniejsze bo w końcu nie chcemy wydawać pieniędzy w błoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też z luksusem się skojarzył jak go zobaczyłam.

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie . U mnie też większość kremów ,a zwłaszcza zimą wywołuje lekkie pieczenie więc muszę wybierać między walką ze zmarszczkami ,a wrażliwością skóry hmm.. nie można mieć w życiu wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt czasem by być piękną trzeba troszkę pocierpieć :-)

      Usuń
  11. Wczoraj znów w metryce przybyło więc zdecydowanie produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego naj (myślę że dobrze zrozumiałam, że urodzinki były)

      Usuń
    2. tak, tak :) dziękuję :*

      Usuń
  12. ta firma chyba lubi świecidełka. Najpierw krem ze złotem, teraz diamenty :) Bomba :)

    OdpowiedzUsuń