sobota, 31 stycznia 2015

Kneipp Kryształki do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o kryształkach do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe Kneipp® z naturalnym eterycznym olejkiem lawendowym jakie otrzymałam od firmy Kneipp.



Kryształki mnie zaciekawiły ponieważ producent wiele obiecuje i obietnic dotrzymał. To nie była zwykła kąpiel, to było 20 minut rozkoszy dla ciała i zmysłów, które z ochotą niejednokrotnie powtórzę.

Pierwsze mega pozytywne wrażenie było od razu po otwarciu saszetki w jakiej się znajdują. W parę sekund całe pomieszczenie napełniło się cudownym zapachem lawendy. Po wsypaniu kryształków do wody zapach stał się jeszcze bardziej intensywny, co mnie mile zaskoczyło, zazwyczaj tego typu produkty po kontakcie z wodą tracą zapach albo staje się mało wyczuwalny. Lawendę czułam w mieszkaniu następnego dnia, na skórze również pozostawała długo.


Kąpiel z kryształkami zdecydowanie odpręża, uspokaja, wycisza. Po męczącym, nerwowym dniu dała mi spory relaks, pozwoliła na wyciszenie się, a co za tym idzie na bezproblemowe uśnięcie.

Kryształki rozpuszczają się całkowicie zmieniając kolor wody na fioletowy.

Według mnie są genialne i nie tylko polecam, a wręcz zachęcam do wypróbowania J.

Zalety:
·      Cudowny, intensywny zapach lawendy.
·      20 minut wspaniałego relaksu w wannie.
·      Kąpiel wycisza, uspokaja.
·      Rozpuszczają się całkowicie.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.


Kryształki do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. oj
    to ja taka kapiel chce codziennie skoro mnhe ma uspokoic po nerwowym
    dniu z mila checia siegne po krysztalki i polece kazdemu bo zapewne
    warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te krysztatki taki fajny dodatek do kapieli i co najlepsze tak pachnacy chwila relaksu kazdego sie nalezy a dzieki temu produktowi bedzie to dla nas jeszcze lepsza rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kryształki ,. Chyba każdemu przydałaby się taka uspokajająca kąpiel :) Dobry zapach to podstawa - lawenda jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam inną wersję i byłam zachwycona:) A zapach lawendy także bardzo lubię. I do tego jest odprężająca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryształki do kąpieli to coś nowego dla mnie.Choć nie mam tyle czasu na takie kąpiele to od czasu do czasu warto się odprężyć i zregenerować siły.A na wannie zostaje osad? czy tylko spłukać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie został żaden osad, a tylko wannę spłukałam prysznicem :-)

      Usuń
  6. taka kapiel moglabym codziennie brac swiietny produkt

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie zapach lawendy :) musi być naprawde przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że do nowego m wprowdzimy się już za 2 miesiące i wtedy na taką kąpielową rozkosz będę mogła sobie pozwolić
    uwielbiam lawendę .. a jak daje takie efekty to warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałem o takim czymś do kąpieli.20 minut to wystarczająco aby się zregenerować podczas kąpieli.Choć za zapachem lawendy średnio przepadam to może mi się taka kąpiel spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodoba zapach jest bardzo intensywny i trzeba lubić by kąpiel sprawiła przyjemność. Sprawdzane na mężu :-)

      Usuń
  10. ostatnio sama się przekonałam o niezwykłych właściwościach lawendy, której do tej pory po prostu nie lubiłam, bo kojarzyła mi się z babcynymi szafami ;) Ale aż 20 minut kąpieli hmm u mnie chyba by się nie dało przy tym małym łobuzie aż tak długo posiedzieć w łazience, ale chętnie zapoznam się z ofertą firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ja mam 2 i daje rade, wykorzystaj męża do opieki :-)

      Usuń
  11. musi być coś cudownego, też bym chciała, niestety nie mam wanny tylko prysznic więc u mnie chwila relaksu to cud....

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kuszące, ale nie znoszę zapachu lawendy :(

    OdpowiedzUsuń