wtorek, 13 stycznia 2015

GreenVital.pl mydło w płynie Aloe Hand & Face Soap - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle w płynie Aloe Hand & Face Soap jakie otrzymałam od GreenVital.pl.

 



Zacznę od konsystencji która dla mnie jest mega pozytywnym szokiem. Miałam wiele gęstych mydeł ale to pokonuje wszystkie mi znane. Jest tak gęste, a przy tym bardzo łatwe w aplikacji.

 

Kolejną dużą zaletą jest wydajność. Na zdjęciu niżej macie pokazaną ilość która wystarcza na umycie dokładnie całego ciała. Na gąbce tworzy ogromne ilości kremowej piany.

 


Opakowanie to plastikowa butelka z dozownikiem. Ładna, a przy tym praktyczna.

 


Mydełko zawiera aloes który jak dla mnie jest wspaniałą rośliną. Dzięki niemu nawilża skórę, nadaje jej miękkość i delikatność. Jednak to nie wszystko, zauważyłam, że mydło łagodzi podrażnienia np. te spowodowane goleniem.

 

Jego zapach jest bardzo delikatny, jakby kremowy. Na skórze prawie niewyczuwalny.

 

Co prawda o cenie nigdy nie wspominam, jednak tym razem to zrobię. Stwierdzicie, że strasznie drogie. Moim zdaniem wcale nie. Jeśli by zliczyć ile mydeł i żeli o tych właściwościach trzeba by było kupić, gdy tego wystarczy nam jedno opakowanie cena już wychodzi dość atrakcyjna.

 

Moim zdaniem jest to bardzo dobre mydło które nie tylko myje, ale i pielęgnuje oraz pomaga przy podrażnieniach. Z swojej strony ogromnie polecam.

 

 


Zalety:

·       Gęste

·       Bardzo wydajne.

·       Dobrze się pieni.

·       Nawilża.

·       Łagodzi podrażnienia.

·       Nadaje skórze miękkość i delikatność.

 


Wady:

BRAK

 


Moja ocena – 10\10

 

Serdecznie zapraszam na stronę GreenVital.pl oraz na FB.

 


Mydło w płynie Aloe Hand & Face Soap znajdziecie TU

18 komentarzy:

  1. ladny delikatny zapach to ogrona zaleta dotego jest wydajne starczy na bardzo dlugo mam na niego ochote

    OdpowiedzUsuń
  2. My wolimy te w płynie, szczególnie dzieci, synek, jak jest w kostce to zaraz ląduje na ziemi, albo się złamie, a jeszcze jak pięknie pachnie - to już super :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne mydło ja też kupuje tylko wpłynach najważnijesze że wydajny i dobrze się dozuję dzięki pompce warto kupić trochę droższy i lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale kiedyś mi zwrócono uwagę, że cena z kosmosu przy czymś więc postanowiłam tej bronić bo jest jej warte w 100%

      Usuń
    2. zapłace za niego więcej ale też na długo mi wystarczy :)

      Usuń
    3. no dokładnie, tak mniej więcej przeliczyłam sobie i to nie na tych najtańszych mydłach i wychodzi cenowo dość atrakcyjnie biorąc pod uwagę czas na jaki starcza, używam ja, mąż do rąk (ciała jak widziałam podkrada) i córka do rąk, ręce u mnie ciągle ktoś myje i po około miesiącu praktycznie nie widać zużycia.

      Usuń
  4. Bardzo fajne mydło ja też kupuje tylko wpłynach najważnijesze że wydajny i dobrze się dozuję dzięki pompce warto kupić trochę droższy i lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bardzo lubię mydło w płynie, a jak ma delikatny zapach to tylko ogromna zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne mydełko,dużo zalet ale cena zawsze jest kwestią do dogadania-dla jednych atrakcyjna,dla drugich nie...Ja w tej chwili używam zwykłego mydła w płynie bo mój mąż wygrał dla mnie rewelacyjny krem 100% Aloesu i tak mi się spodobał,że nie muszę kupować dodatkowych kosmetyków z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie każdy ma inne podejście, skórę i tak dalej, ja aloes kocham i to nie tylko w kosmetykach :-)

      Usuń
  7. Aloes ma cudowne właściwości pielęgnacyjne i nie dość,że mydełko myje to i działa dobroczynnie na nasze ręce.Cena też mi nie przypadła do gustu ale każdy ma swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam mydła, kiedyś słyszałam, że do mycia rąk wystarczy woda, ale ja nie kogłabym obyc się bez mydła, które nawilża i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mycie samą wodą, e nie dla mnie zarazki trzeba czymś zabijać

      Usuń