sobota, 6 grudnia 2014

Topgal-plecaki PELERYNA NA PLECAK CHI 177 - OPINIA

Zapraszam na opinię o osłonce przeciwdeszczowej na plecak jaką otrzymałam od Topgal – plecaki.



Osłonka ma jedną wadę i to od niej zacznę. Jej wygląd nie jest typowo dziecięcy, nie zachwyca, co spowodowało, że musiałam córkę dość długo namawiać na użycie. Jednak gdy zrobiła to raz, przekonała się, że warto.



Jej wielkość i kształt sprawiają, że doskonale dopasowuje się do kształtu plecaka. Zasłania go w całości, co sprawia, że nawet duży deszcz nie straszny. Nie przecieka, a woda po niej nie ścieka ciurkiem jak po parasolce, tylko jakby się odbijała.

Kolejny plus za elementy odblaskowe, nie muszę już dodatkowo nic zakładać aby dziecko w nocy było widoczne.

Osłonkę zakłada się i ściąga bardzo szybko i prosto, można to zrobić zarówno na plecak który stoi na podłodze, jak i na taki już na pleckach dziecka.

Dla mnie osłonka na plecak jest fajna i praktyczna, chroni zawartość plecaka przed zamoczeniem w sposób idealny, a wiec spełnia swoje zadanie w 100%. Z swojej strony polecam.

Zalety:
·       Łatwo się zakłada i ściąga.
·       Pasuje na każdy plecak.
·       W 100% zabezpiecza przed deszczem.
·       Woda po niej nie spływa jak po parasolce strumieniem.
Wady:
Wyglądem nie zachęca dziecka do używania.
Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Topgal- plecaki oraz na FB

PELERYNĘ NA PLECAK CHI 177 znajdziecie tu.

14 komentarzy:

  1. Mi osobiście sie podoba i nawet nie sadzilam ze cos takiego jest mile zaskoczenie .

    OdpowiedzUsuń
  2. wazna
    dla mnie sprawa ze ma odblaski dziecko jest bezpieczne w drodze do
    szkoly ksiazki nie zamokna i rozmiar na kazdy plecak swietna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. choć o tym wczesniej ni slyszalam bardzo mi sie podoba :) bylabym pewna ze nic nie zmoknie w plecaku, a dziecko da sie przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam,że takie cudo istnieje:) praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że ja też nie widziałam wcześniej nic takiego :-)

      Usuń
  5. Tak jak niektóre moje poprzedniki również nie spotkałam się z taką osłonką zazwyczaj plecaki dzieciaczków mokną albo niektóre mamy zakładają poprostu zwykły płaszczyk przeciwdeszczowy.Nie wygląda to zbyt estetycznie a tu proszę jakie mamy rozwiązanie.Dziecko jak to dziecko lubi wszystkie aplikacje z bohaterami bajek ale cóż lepszy rydz niż nic.Skoro pasuje na każdy model plecaka to ma u mnie duży plus.Co prawda do plecaka szkolnego jeszcze mi daleko ale fajnie wiedzieć,że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na takie mniejsze też pasuje, sprawdzałam na plecaczkach przedszkolnych.

      Usuń
  6. Rewelacyjny wynalazek :) Może Topgal pomyśli także o takiej osłonce na głowę :D bo z małym dzieckiem na rękach jest problem trzymać parasol :) Albo taki parasol doczepiany do pasa :) który by obejmował zarówno mnie jak i Tosie :D
    Czy dziecinny? Hmm a kalosze? pamiętacie jak znów weszły do łaski i co więcej stały się modne :d kiedyś to też były takie dziecinne, a teraz nawet nauczyciele do szkoły noszą :D
    Rewelacyjne są te odblaski- wiadomo dla naszego bezpieczeństwa trzeba się wyróżnić wśród ciemnych zakamarków drogi :) Bezpieczeństwa i oczywiście prawo nakazuje.
    A Cena rewelacyjna :) Zbierze się kilka chętnych i podzieli się koszty wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można rzec,że superowe to rozwiązanie z tą osłonką.Szkoda niszczyć i moczyć plecak a już tym bardziej książki czy przybory książkowe,które po deszczu mogły by być w fatalnym stanie.Jak spojrzałem na zdjęcie na stronie producenta gdyby nie ten pomarańczowy kolor to powiedziałbym "Wojownicze Żółwie Ninja".Tak jakoś mi się skojarzyło...Grunt to zabezpieczenie plecaka a wygląd można jakoś przełknąć choć z dzieciakami to trudno iść w negocjacje :)

    OdpowiedzUsuń