niedziela, 21 grudnia 2014

CYNIO PYNIO Komplet pościeli dla niemowląt 2w1 - OPINIA

Zapraszam na opinię o pięcioelementowej pościeli jaką otrzymałam od firmy Cynio Pynio.

Najpierw będzie o każdym elemencie J

Ochraniacz:
Ochraniacz jest mięciutki. Jego wypełnienie nie przesuwa się. Nie targa się, nitki nie puszczają. Prałam go wielokrotnie i nadal jest mięciutki, milutki oraz dość gruby, a więc skutecznie zabezpiecza malucha przed uderzeniami.
Ochraniacz bez problemu zamieszcza się na łóżeczku i dość dobrze się na nim trzyma.
Niestety dla mnie ochraniacz ma jedną wadę, brak sznureczków na dole. Muszę jednak wziąść pod uwagę, że 80% ochraniaczy ich nie posiada, tak więc nie jest to znacząca wada.


Kołderka:
Jej wielkość jest idealna do łóżeczka. Synek mimo, że to już ponad dwu letni kawaler, bez problemu się nią przykrywa. Jest cieniutka, leciutka, a jednocześnie ciepła, dzięki temu nie krępuje ruchów malca, a jednocześnie dziecko nie marznie. Zdecydowanym atutem jest możliwość prania w pralce, robiłam to wielokrotnie, a kołderka jest jak nowa.


Poduszka:
U nas poduszka nie zdała egzaminu, ale to dla tego, że jest przeznaczona dla maluszków. Tak więc oddaliśmy ją maluszkowi półrocznemu który z przyjemnością ją testował. Podusia jest prawie płaska, a więc bezpieczna dla najmłodszych. Również ją można śmiało prać w pralce, bez najmniejszych uszkodzeń. Nasz mały tester polubił ją bardzo, jest delikatna, milutka i wytrzymała.


Praktyczny worek :
Powiem Wam, że woreczek jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Bez problemu można w nim ponownie schować cały komplet np. gdy będziemy chcieli jechać z nim na wakacje. Woreczek jest dość pojemny i co ważne wytrzymały, a schowana w nim pościel zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż po prostu złożona.




Zabawka  "Paczakson":
Dla mnie to tak zwany „metkowiec” czyli zabawka idealna dla każdego malca. Dzieci kochają metki, a w nim mają ich dużo. "Paczakson" jest małych rozmiarów, dziecko nie ma problemów z jego złapaniem. Dzięki temu, że jest z materiału jest bezpieczny. Nic nie odpada, nie urywa się, a synek ząbkami sprawdzał (a jak to na 2 latka przystało ma pełne uzębienie J ).




Mój komplet jest w samoloty, typowo chłopięcy. Grafika bardzo ładna, kolorowa, przyciągająca wzrok malca.



Pięcioelementowy komplet spełnił moje oczekiwania w 95% (te 5% to brak sznureczków na dole ochraniacza) i szczerze go polecam.

Zalety:
·       Ładne obrazki w samoloty.
·       Dobry jakościowo.
·       5 elementów.
·       Woreczek.
·       Kołdra wielkościowo nie tylko dla maluszków.
·       Można prać w pralce.
Wady:
Brak dolnych sznurków w ochraniaczu.
Moja ocena 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Cynio Pynio.

CYNIO PYNIO Komplet pościeli dla niemowląt 2w1 znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. piekny
    zestaw kazdy chlopiec chcialby miec taka kolderke w samoloty .przytulic
    sie do metrowca fajna sprawa .masz ochraniacz akurtat ma troczki ale to
    nie problem by doszyc

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taka pościel ale pomimo konkursów jakoś nie mogę trafić w nią :) Może następnym razem Aniu zorganizujesz nam taki sam konkurs tyle,że dla chłopca :) Czytałam już wiele o tej marce,wszystkie recenzje są bardzo pochlebne ale to dlatego,że faktycznie pościel jest tego warta.A te brak sznureczków to tylko mały minusik bo grunt,że pościel jest wysoko jakościowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że u mnie na bank nie będzie, przynajmniej z tą firmą konkursu, komplet wart ponad 200 zł a nie wzięło udziału nawet 100 osób tak więc nawet nie zapytam bo mi wstyd :-( Wychodzi na to, że u mnie więcej osób czyta opinie niż bierze udział w konkursach.

      Usuń
  3. Komplet pięknie się prezentuje:) Jest śliczny i typowo chłopięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałbym taki komplet u synka w łóżeczku pomimo,że ochraniaczy już nie używamy.Szkoda,że tak mało osób bierze udział w konkursach bo wtedy dużo na tym tracimy a skoro to tak wartościowa nagroda to dziwię się,że było mało zgłoszeń...Wracając do recenzji widać tutaj jakość i jest ten fajny worek bo jeszcze nie widziałem takiego w żadnych sklepie w których kupuję rzeczy dla synka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego teraz będzie ciężko coś fajnego do konkursu załatwić, a worek jest świetny, też nie widziałam wcześniej takiego rozwiązania :-)

      Usuń
  5. no własnie i mozna bylo wygrac :P świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy taką samą pościel, ja jestem nią oczarowana pod każdym względem, synek z resztą także. Od urodzenia nie dawał się niczym okrywać, w nic zawijać. Ja zawsze po 4-5 razy w nocy wstawałam żeby go okryć, a teraz przykryje kołderką od Cynio i śpi do rana. Ochraniacz u nas też powoli odchodzi w niepamięć, bo sobie go sam sprytnie odwiązuje, ale za to Paczakson heh jest w ciągłym użytku. A worek u nas ma ciągłe zastosowanie, teraz na święta posłuży do przewiezienia pościeli do babci, bo i u babci pod czyms ulubionym trzeba spac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok zacznijmy od początku :)
    Ochraniacz :) to fakt, jest rewelacyjny :) Ja jak Tosienka się urodziła dostałam w spadku pościelkę po siostrzeńcu. Ochraniacz ten ma co prawda na dole sznureczki, ale wadą jest że jest o wiele wyższy przez co obecnie, gdy Tosia jest większa niestety przeszkadza i Tosienka często go ściąga na dół, bo nic nie widzi.
    Ten z Cynio Pynio jest rewelacyjny :) bo jak napisałaś ,mięciutki i milutki :)
    Pościelka rewelacyjna i jak to mówię dwustronna :) tą co miała po siostrzeńcu przez używanie stała się tak jakby pusta, w nóżkach dużo zawartości, a przy górze juz nic nie ma., ciągle ją musiałam trzepać by wyrównać zawartość. zatem jak tylko wygraliśmy pościelkę tą naszą starą oddałam dla piesków ze schroniska :)
    Poduszeczka, to fakt płaska, ale moja Tosia przyzwyczaiła się spać na takiej :)
    Dla mnie rewelacyjny jest również worek, dzięki któremu pościelkę mogę zabrać ze sobą np. gdy jadę do siostry :)
    a "Paczakson"jest rewelacyjny :))

    Zatem pościelka jest suuuuper :) i bardzo się ciesze, że to ja stałam się jej posiadaczką :) Tzn. moja Tosia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wygrana u mnie sprawiła dużo radości :-)

      Usuń
  8. mój synek ma dopiero 4 latka a ja już zapomiałam jaka może byc słodka pościel maluszka i zabawka metowiec. U nas też był na nie szał, ale pamiętam to jak przez mgłę. Mój przedszkolak jak sam mówi jest już "duzy" ;)
    Zapisałam sobie już tą markę, bo taka pościel i zabawka moga być świetnym prezentem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wprowadzili teraz kocyki i jak dla mnie spokojnie dla 4 latka by się nadały, z tym, że nie wiem jak z jakością bo nie "macałam" a ja ten typ co jak nie sprawdzi sam to nie da gwarancji co i jak :-)

      Usuń