poniedziałek, 10 listopada 2014

Agran Group Krem Arganowy z Opuncją - OPINIA

Zapraszam na opinię o Oleju Arganowym z Opuncją firmy Agran Group.


Olej jest w formie kremu o lekkiej konsystencji. Bardzo dobrze się go nakłada.


Opakowanie z pompką jest fajnym i praktycznym rozwiązaniem. Nie musimy dotykać całego kremu, co jest niezmiernie higieniczne. Po naciśnięciu pompki kosmetyku wychodzi idealna ilość na jeden raz. Jest małe, ładne i poręczne.


Olej ma za zadanie intensywnie nawilżać, regenerować. wygładzać i zapobiegać powstawaniu zmarszczek. Jeśli chodzi o zamarszczki niestety, albo na szczęście nic wam nie powiem, to jeszcze nie ten czas. Całą resztę zadań spełnia doskonale. Skóra jest głęboko i na długo nawilżona, a wszelkie suche miejsca znikają. Co mi się bardzo podoba, mogę go używać do mojej cery mieszanej, tak gdzie potrzeba nawilża, gdzie indziej odżywia i nie powoduje zwiększenia wydobywania sebum.

Krem jest dość ciężki, ale jak już zauważyłam każdy krem z olejkiem arganowym taki jest. Na wchłonięcie potrzebuje dość dużo czasu, skóra jest w tym czasie lepka i świecąca. Jest to niewątpliwie wadą, na którą osobiście jestem w stanie przymknąć oko.

Jego zapach jest, delikatny, prawie niewyczuwalny. Nie jest piękny, powalający, ale też nie brzydki czy przeszkadzający. Stwierdziłabym, że ujdzie J

Kolejnym atutem jest wydajność. Niewielka ilość kremu wystarcza na całą twarz, a więc mimo, że opakowanie niewielkie starcza na bardzo długi czas.

Krem polecam, jest wart uwagi i głębszego poznania, jednak polecam używać na noc oraz w okresie jesienno-zimowym, gdzie dodatkowo spełni funkcję ochronną.

Zalety:
·       Głęboko i na długo nawilża.
·       Regeneruje.
·       Lekka konsystencja.
·       Wygodne i praktyczne opakowanie.
·       Wydajny.
·       Idealny na noc oraz w okresie jesienno-zimowym.

Wady:
Długo się wchłania, a do całkowitego wchłonięcia na skórze jest lepka, tłusta warstwa.
Moja ocena- 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę ArganGroup oraz na ich FB

Olej Arganowy z Opuncją znajdziecie TU

9 komentarzy:

  1. olej arganowy jest wydajny ma lekką konsystencje ciekawe opakowanie z pomka :) na dlugo i gleboko nawilza same plusy no tyle ze długo sie wchłania, ale dla chcacego nic trudnego i wytrzyma i to :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo
    swietnego oleju ktory ma w swoim skladzie pompki ktora da mi
    odpowiednia ilosc kremu na jeden raz jakos mnie nie urzeka ten krem
    nielubie tlustej warstwy ma skorze no i wchlania she dlugo

    OdpowiedzUsuń
  3. Można by było przełknąć ten fakt,że długo się wchłania tym,że olej ten zawiera w sobie dwa najdroższe na świecie oleje roślinne.I jest to produkt zarówno też do cery dojrzałej bo ma właściwości wygładzające i zapobiegające powstawaniu nowych zmarszczek.Łatwa aplikacja z pewnością jest jego atutem.Mnie urzekł ten produkt pomimo "niedociągnięć:....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj wchłanianie mogę znieść bo już niejeden kosmetyk długo się wchłania, ale kurcze to co mi przeszkadza to jak pozostaje na skórze lepkość czy oleistość skóry. Fajny kosmetyk, ale szkoda, że ma taką wadę. Bo i aplikacja świetna i konsystencja i skuteczność czytam jest bardzo dobra. No ale może taką wadę da się przełknąć jeśli taką ma skuteczność:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat na taka porę roku super coś takiego mieć z tego co czyta jest super :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Oleje mają to do siebie,że raczej z trudnością się wchłaniają. Ale ich właściwości pielęgnacyjne są na tyle duże,że i ja przymknę oko na tłustą warstwę na skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię mieć kremik na twarzy,masuje wtedy opuszkami palców -to bardzo relaksujące aż się wchłonie.Dla mnie to nie wada,zawsze znajdę na to czas..Ma aplikator,to super bardzo higieniczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak długo się wchłania, nie mam na to cierpliwości :/

    OdpowiedzUsuń