czwartek, 30 października 2014

Canpol Babies EasyStart- OPINIA

Zapraszam na opinię o butelce antykolkowej Canpol babies EasyStart.

Butelka ma bardzo wiele zalet:
1.   Nowy zawór antykolkowy.
2.   Kształt smoczka zbliżony do piersi mamy.
3.   Szeroki otwór i trwała, precyzyjna skala.
4.   Nowa, najwyższa jakość surowca (PP).







Niestety ze względu na wiek synka nie byłam wstanie przetestować wszystkich. Smoczek wymieniliśmy na inny, a ten oddaliśmy maleństwu. Mama dziewczynki która go używała (2 miesiące) stwierdziła, że jest bardzo dobry. Mała karmiona jest przemiennie (butla oraz pierś), smoczek nie rozleniwia jej, nie powoduje kolek, mała ssie mleczko z butelki pomalutku, przepływ idealny dla takiego maluszka.


U nas butelka posłużyła do picia. Tak wiem mój kawaler dość duży, ale zarówno jemu jak i mnie z butlami dobrze więc puki co nie odstawiamy J.

Butelka szerokootworowa, dla mnie najlepsza. Nic mi się nie rozsypuje, łatwo się myje, bez problemu docieram do najmniejszego zakamarka.

Butelka ma czytelną skalę, która nie z chodzi podczas mycia. Jest wykonana z dobrego, bezpiecznego surowca który nie odbarwia się podczas używania, a tak po Polsku nie zachodzi soczkiem czy herbatką.

Butelek mieliśmy już bardzo dużo i w tych szerokootworowych często był problem cieknięcia, gdy chodziło o herbatkę. Ta jest bardzo szczelna, a to kolejny ogromny plus jak dla nas.

Jeśli chodzi o grafikę, butelka typowo dla dziewczynki J Nie mniej mój maluch używa w domu i jakoś mi to nie przeszkadza. Jest ładna, z wisienkami na przodzie.

Synek butelkę bardzo polubił. Trzyma mu się wygodnie. Nie znalazłam ani jednej wady, tak więc z ochotą polecam.


Zalety:
·       Szeroko otworowa.
·       Antykolkowa.
·       Skala nie zmywa się.
·       Butelka nie zachodzi soczkiem czy herbatką.
·       Nie przecieka gdy używamy do rzadkich płynów.
·       Ładna grafika z wisienkami.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Blogosfera - Canpol dzięki której miałam możliwość testowania butelki.


3 komentarze:

  1. Używałam na początku butelkę Canpol babies EasyStart.Firma ma konkurencyjne ceny w porównaniu do BabyOno czy Aventa.Ja niestety z własnego doświadczenia znalazłąm jedną wadę-miarka szybko schodzi,przynajmniej ja na taką trafiłam.Dlatego ja przeszłam na butelki z wytrybowaną miarką.A ze wszystkimi pozostałymi zaletami zgadzam się w 100%.Później poprostu buteleczki używałam i używam do herbatki bo szkoda taką jeszcze wyrzucać.Mam takie mieszane uczucia ja bo ja bym wystawiła ocenę 9/10.Ale oczywiście każdy ma z nas swoje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka już duża,3 lata.Ale pamiętam ,że nie ma to jak dobra butelka mieszcząca się w torebce. Ta butelka wygląda rewelacyjnie szkoda,że nie wpadla nam w oko trzy lata temu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie produkty canpol babies. Zawsze uzywalismy ich smoczkow i butelek

    OdpowiedzUsuń