poniedziałek, 27 października 2014

Biandalf kołderka-kocyk NAVY BABY -OPINA

Dziś pokaże wam coś pięknego- kołderkę którą otrzymałam w ramach współpracy z Biandalf.pl.


Wystarczył pierwszy dotyk aby się w niej zakochać. Mięciutka, milutka, leciutka, a jednocześnie cieplutka. Doskonała na jesienne i zimowe noce.

Bardzo podoba mi się połączenie dwóch różnych wzorów materiału z minkiną. Sprawia to, że kołdra bardzo ładnie się prezentuje.

Jakość wykonania jest na wysokim poziomie. Dzięki przeszyciu materiału, wypełnienie kołdry nie przemieszcza się, a to daje duży komfort podczas snu.

Kołderka jest dużych rozmiarów. Ponieważ doskonale się układa, nadaje się zarówno do łóżka jak i łóżeczka J



Dość długo się wahałam, bałam się aby nic jej się nie stało, jednak odważyłam się i wyprałam ją w pralce. Nic się nie stało, wkład się nie ubił, kolory pozostały żywe, a także nigdzie nie puściła na szyciu. Nie straciła na miękkości, nadal jest milutka i cudowna w dotyku.

Cieplutka, milutka, doskonale, z ogromną starannością uszyta i śliczna. Z wielką ochotą polecam J



Zalety:
·       Wysoka jakość wykonania.
·       Połączenie dwóch materiałów oraz minkiny.
·       Śliczna.
·       Cieplutka.
·       Milutka i mięciutka.
·       Do łóżeczka i łóżka.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Biandalf oraz na ich FB

Cudowną kołderkę znajdziecie TU

12 komentarzy:

  1. Śliczna :-) świetna :-) bardzo fajna recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to same superlatywy:) ekstra kolorki ma naprawdę bardzo żywe i idealnie dobrane wygląda na bardzo milutki i ciepły. Ja minky uwielbiam za tą jej delikatność w dotyku. Idealny kocyk dla małego dziecka, miękki i cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołderka jest wysokiej jakości.A materiał minky jest teraz na czasie i jest super miękki.Fajnie,że można ją wyprać i nic się z nią nie dzieje.Przynajmniej nie trzeba jej oblekać poszewką i ładnie się prezentuje.Czytałam,że kołderka jest uszyta aż z czterech warstw więc z pewnością jest to solidny produkt.Fajnym atutem jest to,że jest dużych rozmiarów przez co będzie nam służyła przez kilka lat.Przeczytając tą recenzję jestem oczarowana tą kołderką.Będę z chęcią polecać innym mamom bo jest bez wątpienia warta uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta kołderka! Ślicznie wygląda połączenie obu materiałów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna :) wygląda na cieplutki kocyk poprostu rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznia
    kolderka mush byc bardzo cieplutka sama bym sie pod nia wtulila i
    zasnela kazde dziecko z pewnoscia ma slodkie kolorowe sny pod taka
    kolderka

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa kołderka, taka kolorowoa i z minky ekstra. No i duzy plus, że nic sie nie dzieje podczas prania, że nie puszcza kolorów i nie pruje się ani nie ubija

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieplutkie rękodzieło,bardzo mi się ostatnio podobają takie rzeczy,praktyczna kołderka ,kocyk który można zabrać wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urszula Adamska28 grudnia 2018 19:27

    Faktycznie kołdra bardzo ładna i mam nadzieję, że dobrze się spisuje My ostatnio z mężem kupiliśmy sobie kołdrę całoroczną https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne/caloroczne-koldry-naturalne/ i jak do tej pory jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Dla nas liczy się przede wszystkim jakość wykonania.

    OdpowiedzUsuń