niedziela, 28 września 2014

Camphora Ręcznik przedszkolaka, Bambusowy- OPINIA

Zapraszam na recenzję bambusowego ręczniczka który otrzymałam od firmy Camphora.


Pierwsze co zauważyłam, tuż po jego rozpakowaniu to super miękkość i delikatność. Jest tak cudowny w dotyk, że aż chce się go ciągle dotykać.

Bardzo dużym plusem jest możliwość prania w pralce. Pomyślicie przecież każdy ręcznik można tak prać, owszem, ale większość traci wtedy na jakości. Staje się „nijaki”, a czasem wręcz szorstki, natomiast ten, mimo wielokrotnego prania jest dokładnie taki sam jak gdy go pierwszy raz dotknęłam.

Jego chłonność jest rewelacyjna od pierwszego użycia. Nie trzeba mocno dociskać aby wytrzeć np. ręce do ucha, co znaczące jest gdy dziecko używa go samodzielnie.

Ręcznik jest niewielkiego rozmiaru. Doskonale nadaje się do wycierania rąk czy dla dziecka do przedszkola. Dzięki pętelce można zawiesić go na haczyku.


W większości biały, z ładną grafiką u góry która dodaje mu uroku, a zielone wykończenia dopełniają całości.


Jest pięknie zapakowany, tak więc doskonale nadaje się na prezent.

Nie znalazłam ani jednej wady, a zalet dość sporo. Polecam z ogromną przyjemnością, dla mnie cudowny J

Zalety:
·       Miękki i delikatny.
·       Rozmiary doskonałe do wycierania rąk czy do przedszkola.
·       Ładny.
·       Pętelka do zawieszenia go na haczyku.
·       Super chłonny.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Camphora oraz na ich FB

Ręcznik przedszkolaka, bambusowy znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Pięknie prezentuje się ten ręczniczek.Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować z bambusa.Ale widzę same jego zalety i dzięki tej recenzji muszę się skusić na niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale po Twojej recenzji chyba się skuszę :)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. czytajac
    mam ochote na taki recznik otulic sie nim po kopaniu kolorki super dla
    kazdego beda pasowaly a jak ladnie zapakowany nadaje sie na prezent
    ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy z prawdziwej bawełny i tez chwalimy sobie bardzo. Mamy ogromny taki po kąpieli. Z bambusa słyszałam ze tez jest super ale jakoś jeszcze na tki nie natrafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się prezentuje nawet na prezent;) Ręczniki bambusowe są bardzo popularne,muszę się zaopatrzyć w taki dla synka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny reczniczek:) nigdy nie używałam takiego,ale pomyślę nad takim dla synka, w końcu po kąpieli zaczyna sam próbować się wycierać, no może bardziej popisywac sie że niby coś tam robi w ręczniczkiem, alemoże byłoby szybciej z takim ręcznikiem niz ze zwykłym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, mamy od Camphora bambusowe okrycie kąpielowe i jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały ręczniczek,przydał by nam się przy kąpieli córeczki gdy myjemy głowę wycieramy buźkę,zachęcająca recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam wlasnie wyprawki do przedszkola. Chlonnosc jest jego duzym atutem ale dla synka bym go chyba jedznak nie wybrala. Wole cos bardziej kolorowego.

    OdpowiedzUsuń