sobota, 16 sierpnia 2014

Minka Kolorowanka ścienna Miasto- OPINIA.

Dziś zapraszam was na firmy minka otrzymałam do testów Kolorowankę ścienną Miasto.
                     

Po dłuższych dyskusjach kolorowanka miała trafić na górną część ściany, w miejscu gdzie córka śpi. Zabawa zaczęła się już podczas jej klejenia. Może nie wyszło to idealnie, ale moja siedmiolatka robiła to prawie sama, tata tylko jej trzymał ze względu na duże rozmiary (130 X 70 cm). Kolorowankę wystarczyło posmarować delikatnie mokrą gąbką i docisnąć do ściany. Klej trzyma bardzo dobrze, kolorowanka nigdzie nie odchodzi.


Kolejnym etapem zabawy było malowanie. Najlepiej sprawdziły się do tego kredki świecowe. Tapetę maluje się łatwo, nie trzeba kredek dociskać, nie targa się. Jest doskonałym pomysłem na kreatywne spędzenie popołudnia z dzieckiem.


Z boku tapety jest mały rysunek pokazujący jak można pokolorować. Według mnie świetne rozwiązanie.



Kolorowanka ścienna bardzo nam przypadła do gustu. Zmieniła pustą ścianę w przytulny kącik. Z ogromną przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Dobrze się trzyma ściany.
·       Łatwo się maluje.
·       Zmienia ścianę w dziecięcy kącik zabaw.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10



Zapraszam na stronę Minka gdzie znajdziecie wiele pomysłów na udekorowanie ścian oraz na ich FB.

Kolorowankę ścienną Miasto znajdziecie tu

8 komentarzy:

  1. Efekt niesamowity:) Super to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no mi synek sam zmienil sciane i pomalowal ja .wtedy nieznałam tak swietnego rozwiazania Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna , dziecko zajęte na długie godziny a i widzę na załączonym zdjęciu ,że dorośli frajdę mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. dreamsstation nie dla mnie takie zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że to wspaniały pomysł taka kolorowanka, rozumiem, że ona ma klej i wystarczy ja namoczyć i przykleić tak? Kurcze kiedy mój synek będzie taki duży i będziemy mogli kolorować, na pewno tez będziemy chcieli jakiś przytulny kącik mu stworzyć:) a kolorowaneczka super sprawa, sama bym chciała taką kolorankę ścienną i jeszcze pościel do kolorowania i idealny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia Cubała tak kolorowanka ma w sobie klej i wystarczy odrobina wody aby ją przykleić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna rzecz. Bardzo edukacyjna i ucząca odpowiedzialności dziecko. Jeśłi brzydko pomalujesz będziesz na to patrzeć jeszcze długo i wstydzić się, że brzydko to zrobiłeś. Ja bym dodała do tego poradę by malować ją koniecznie na raty aby dziecko miało czas przemyśleć co zrobiłoby lepiej następnym razem. Ogromnie mnie cieszą takie kreatywne rozwiązania do dziecięcego pokoju. Z pozdrowieniem dla małych malarzy....

    OdpowiedzUsuń