niedziela, 13 lipca 2014

Wydawnictwo MD "Zabawki z papieru 2" - moja opinia.

Kolejną książeczką wydawnictwa MD jaką chciałabym wam przybliżyć to „Zabawki z papieru”.


Książeczka ta jest świetnym pomysłem na nudę w nasze piękne lecz deszczowe lato.
Każda kartka to inna zabawka, którą dziecko tworzy z naszą pomocą. Dzięki temu rozwija się manualnie, a także spędzamy fajnie wspólnie czas.

Chciałabym wam bliżej pokazać jak wyglądało tworzenie laurki dla Taty.






Praca wyszła ładna, córka miała wspaniałą zabawę podczas robienia laurki. Kartki są na tyle sztywne, że praca się nie rozwala, a jednocześnie nie ma problemów z cięciem kartki nawet niezbyt ostrymi, dziecięcymi nożyczkami.
Według mnie jest to jedna z fajniejszych książeczek i szczerze mogę ją polecić.
A teraz zobaczcie kilka innych rzeczy do zrobienia jakie można znaleźć w książeczce:






Zalety:
·       Ciekawe prace.
·       Dużo stron.
·       Łatwo tnące się kartki.
·       Tworzenie przez dziecko papierowych zabawek rozwija je manualnie.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10

Zapraszam na stronę Wydawnictwa MD
"Zabawki z papieru 2" znajdziecie TU

4 komentarze:

  1. uwielbiam takie kreatywne książeczki ,moja córka miała ich mnóstwo jak była mała ,robiłyśmy razem całe mnóstwo fajnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety niemialam okazij skorzystac z tej ksiazki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywne spędzanie czasu z ta książeczką to super sprawa,czesto wyszukujemy w księgarni książeczki tego typu,ten egzemplarz nas szczególnie zainteresował,jest tu laurka la taty i wiele różnych ciekawych zadać.

    OdpowiedzUsuń