czwartek, 24 lipca 2014

Global Parfums woda toaletowa 10 TYPE: HUGO MEN- OPINIA

Chcieliście recenzję męskiej wody, a ja lubię spełniać zachcianki czytelników, tak więc na nią zapraszam J
Zapraszam na recenzję  10 TYPE: HUGO MEN firmy Global Parfums.


I tym razem zacznę od informacji producenta, aby pomóc wam przybliżyć ten zapach J

10 TYPE: HUGO MEN - zmysłowy, współczesny zapach reprezentujący mężczyznę XXI wieku, który potrafi korzystać z życia i cieszyć się nim.
Główne składniki:
Jabłka, bergamotki,
cynamonu, aksamitki,
pelargonii,
goździka korzennego,
drzewa cedrowego, sandałowego i oliwkowego.
HUGO MEN - ZAPACH CZYSTY, ŚWIEŻY, JEDYNY W SWOIM RODZAJU.

To tyle od producenta, a teraz moje i męża wrażenia.

Opakowanie jak dla mnie zwykłe, standardowe. Ani nie zachwyca, ani nie jest brzydkie. Mój mąż jak to mężczyzna stwierdził, że „może być, przecież to nie ono jest tu najważniejsze” i tu się muszę z nim zgodzić.



Jest to woda perfumowana, a zapach ma trwałość perfum i tych z wyższej półki. Utrzymuje się bardzo długo, nawet po myciu jestem w stanie wyczuć ich delikatną woń na mężu. Na ubraniach min 5 dni lub do prania (z tym, że ja piorę w intensywnie pachnących kapsułkach).

Mam duży problem z porównaniem  wam zapachu do czegoś znanego. Dla mnie jest lekki, odświerzający, taki jak powiew wiatru czy delikatne krople letniego deszczu. Najbardziej bym się korowała w stronę goździka korzennego lecz wiem, że nie każdemu zapach jest ten znany.

Uwielbiam jak mąż wchodzi do pokoju po ich użyciu, razem w nim wchodzi zapach który kusi, składając wiele obietnic. Nie jest za mocny, nie dusi, nie przeszkadza nawet bardzo czułym i wybrednym noskom.


Zalety:
Wady:
Moja Ocena- 10\10

Zapraszam na stronę Global Parfums oraz ich FB.

Wodę toaletową 10 TYPE: HUGO MEN znajdziecie TU.

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjna recenzja! Ja muszę ją jeszcze wytestować na tacie i mężulku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cynamon i drzewo sandałowe jejkuuuuu kolejny raz dziękuję za przydatną recenzję ;) musi pachnieć bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym z checia je przetestowala po tak ciekawej recenzij tylko jak tu zdobyc malenka probke Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) i coś dla mojego mężczyzny widzę by się znalazło. Uwielbiam zapachy orzeźwiające i trwałe, może wreszcie mój mąż nie miałby mani :wsiada do auta psika, wysiada psika, w domu psika, a ja dostaje szału. Trwałość jest bardzo ważna i ąłdny zapach, a opakowanie to dla mężczyzn jedynie dodatek

    OdpowiedzUsuń