niedziela, 6 kwietnia 2014

GOSH Szampon do włosów do stosowania na sucho Dry shamoo- opinia.



Jest pierwszy szampon do włosów z jakim mam styczność i mam do niego bardzo mieszane uczucia bardziej kierujące się w stronę nie niż tak.
Zapach ma dość słodki, jakby cukierkowo- kwiatowy. Na włosach pozostaje dość długi czas. Mnie on bardzo do gustu przypadł.
Szampon mam za zadanie odświeżyć włosy i faktem jest, że to robi. Zaraz po użyciu włosy wyglądają na czyste, nie są przyklepane, są jednak dość niemiłe w dotyku (takie sztywne i szorstkie), a efekt czystość u mnie utrzymywał się tylko parę godzin (3 do 4). Po tym czasie włosy stawały się bardzo tłuste, dużo bardziej niż przed jego użyciem.
Ogromną wadą jest efekt swędzenia głowy. Za raz po użyciu jest delikatny, do wytrzymania, lecz z godziny na godzinę jest co raz silniejszy. Gdy użyłam szamponu rano, wieczorem nie byłam w stanie przestać się drapać, a pomagało jedynie kilka krotne umycie włosów normalnym szamponem i nałożenie odżywki.
Moje włosy ogólnie są ciężkie w doborze kosmetyków i my szamponowi na sucho Gosh mówimy nie. Wady stanowczo przewyższają zalety i polecać go nie będę, przynajmniej do włosów przetłuszczających się.

Zalety:
1.     Śliczny zapach.
2.     Sprawia, że włosy odzyskują świeżość.
Wady:
1.     Efekt świeżości bardzo krótkotrwały.
2.     Swędzenie głowy które po paru godzinach staje się nie do wytrzymania.

Moja ocena: 4\10

2 komentarze:

  1. ja miałam innej firmy ,jakoś też się nie przekonałam ,nie ma to jak umyć głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suche szampony już mnie nie raz zawiodły, lepiej starym sposobem- na mąkę ziemniaczaną. Lepszy efekt...

    OdpowiedzUsuń