środa, 22 stycznia 2014

Cocoa Butter Facial Scrub Peeling do twarzy- recenzja



Chyba najbardziej w tym peelingu przypadło mi do gustu to, że można go używać codziennie. Oczyszcza moją twarz, a dodatkowo mam przyjemny masaż.
Peeling ma bardzo ładny zapach który jest intensywnie kakaowy z delikatną, orzechową nutą. Podczas używania jego cudowny aromat pieści moje zmysły, a później pozostaje na skórze długo pod warunkiem, że nie posmaruję się intensywnie pachnącym kremem.
Konsystencja peelingu jest bardzo gęsta, co znacząco ułatwia aplikacje (nie rozlewa się po dłoni), a jednocześnie łatwo rozsmarowaniu na skórze.

Peeling skutecznie a jednocześnie delikatnie złuszcza martwy naskórek. Używałam go także podczas trądziku z krostami ropnymi, nie spowodował ich uszkodzenia czy też rozniesienia (tzn z jednej nie zrobiło się kilka).
Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektów jakie uzyskałam po niecałym miesiącu używania. Skóra jest miękka, delikatna, a trądzik stanowczo mniejszy. Z swojej strony zachęcam do zakupu.

Zalety:

  1. zapach
  2. konsystencja
  3. skóra miękka, delikatna




Wady:

Nie znalazłam żadnej.



Moja ocena: 5\5

2 komentarze:

  1. Aż milo przeczytać, ze nie ma wad. szczerze powiem, ze peelingi mnie przerażają, kiedyś sobie nieźle urządziłam twarz jednym i od tej pory jakoś sceptycznie do nich podchodzę. Ale jeszcze nigdy się z takim nie spotkałam i jestem ciekawa gdzie taki mogę dostać, bo może i bym sama spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla wrażliwej skóry pewnie się nie nadaje, prawda?

    OdpowiedzUsuń