wtorek, 7 sierpnia 2018

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Piotruś Pan i Wendy” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Piotruś Pan i Wendy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.





Książka którą chyba każdy miał w dłoniach, choć pewnie nie w tak pięknym wydaniu. Klasyka literatury, ponadczasowa, wspaniała.

Piotruś Pan uroczy choć niesforny chłopiec mieszkający w Nibylandii, Wedy która poznaje go pewnej nocy, oczywiście Kapitan Hak i wiele wspaniałych przygód.

To książka która jest wspomnieniem mojego dzieciństwa. To przygody które sama czytała z wypiekami na twarzy, a teraz z przyjemnością podsuwam do przeczytania córce by i ona mogła przeżyć wspaniałą przygodę w Nibylandii z Wendy, Piotrusiem Panem ich przyjaciółmi i wrogami.


Ilustracje czarno białe, a przy tym wspaniałe. Nadają książce klimat.


Okładka twarda, solidna. Dzięki niej książka na pewno posłuży wiele lat.


Osobiście uwielbiałam tą książkę. Amelce przygody Piotrusia Pana również przypadły do gustu. Książka zdecydowanie wielopokoleniowa, a wydanie Wydawnictwa Wilga ma same zalety. Polecam.



Zalety:
  • Ponadczasowa.
  • Ciekawa, wciągająca, magiczna.
  • Czarno-białe ilustracje nadające książce klimat.
  • Twarda okładka.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Wilga oraz na FB.



13 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie osobiście czytałam ale nie była tak fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiazeczki warto czytac Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka bardzo ładnie wygląda a jej treść zachwyci każdego małego i dużego czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje. Zgadzam się, że jest to ponadczasowa książka podobnie jak Mały Książę 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ta książeczka wygląda, a czytelnik młody sie zainteresuje bardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy Piotrusia Pana ,ale nie w tak wspaniałym wydaniu. Ta bajka to klasyk i wspomnienia z dzieciństwa. Osobiście bardzo lubię kiedy w książkach dla starszych dzieci są takie czarno-białe ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka ponadczasowa,widać fajne wydanie,sama z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie każdy ja nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piotruś Pan to czasy mojego dzieciństwa :) Książka jest pięknie wydana,sprawia,że kolejne pokolenia będą chętnie poznawały tą historię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czasy szkolne,to się czytało,ładnie jest wydana

    OdpowiedzUsuń
  11. Następna super ksiazka ania gabri

    OdpowiedzUsuń