środa, 29 sierpnia 2018

FLO Płyn do naczyń red fruits - OPINIA


Zapraszam na opinię o FLO płynie do naczyń red fruits, jaki otrzymałam od firmy FLO.




Płyn mieści się w pół litrowej, plastikowej butelce z dzióbkiem. Jest wygodny w użyciu.


Zapach ma wspaniały. Malinowy, intensywny. Podczas używania roznosi się po kuchni, a także zostaje na dłoniach.


Konsystencja gęsta. Dobrze się pieni. Jest bardzo wydajny.


Płyn doskonale spełnia swoje zadanie czy sprawia, że naczynia są czyste i pachnące. Radzi sobie z wszelkim brudem, nawet tym lekko zaschniętym, a także tłuszczem.


Jest delikatny dla dłoni. Nie uczula, nie podrażnia.



Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych płynów do mycia naczyń jaki używałam. Zdecydowanie polecam.




Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wspaniały zapach.
  • Wydajny.
  • Wygodne opakowanie.
  • Nie podrażnia dłoni.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę FLO oraz na FB.


FLO płyn do naczyń red fruits znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Chetnie bym przetestowala go u siebie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry płyn do postawa ja mam jeden sprawdzony ale próbuje innych choc nie każdy jest dobry dla dłoni a to w przypadkuludzi z skónnościami do podrażnień podstawa , nie każdy ma zmywarkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Płynu do naczyń o zapachu malinowym jeszcze nigdy nie miałam. Mogę sobie tylko wyobrazić jak słodko i cudnie pachnie. Wydajny, skutecznie usuwa tłusz i inne zabrudzenia, a do tego jest bezpieczny dla skory dłoni -jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia Politowska29 sierpnia 2018 23:52

    Zwracacam uwage na to by plyn byl gest,wydajny i smuteczki,a ten z opinii taki jest,wiec z checia bym go przetestowala,tym bardziej,ze ma moj ulubiony zapach malin,a do tej pory na taki jescze nie udalo mi się natrafic

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach musi być boski a jeżeli przy tym jest skuteczne,nie podrażnia naszych dłoni wręcz jest idealny dla każdej Pani domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach jak dla mnie odpowiedni, chętnie bym taki przetestowała coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze malinowego płynu 🙂 super

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, lubię wydajne i dobrze pieniące się płyny, a dodatkowo ładnie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak nie ppdraznia dloni to dobry dla mnie by byl, musze poszukac

    OdpowiedzUsuń
  10. z malinowym zapachem płynu do naczyń się jeszcze nie spotkałam ale lubię gdy pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej firmie jeszcze. Malinowego zapachu też jeszcze nigdzie nie spotkałam. Jest gęsty, widzę, że ma same zalety. Super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze z takim płynem.Zapach malinowy w płynie do naczyń to dla mnie nowość :) Jest gęsty,wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. płyn do naczyń który jest inny niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieznam go chetnie kupie ania gabri

    OdpowiedzUsuń