czwartek, 12 lipca 2018

Vaspera Naturalne, luksusowe mydło potasowe z olejkiem lawendowym - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym, luksusowym mydle potasowym z olejkiem lawendowym, jakie otrzymałam od firmy Vespera.



Mydło ma gęstą konsystencję. Doskonale się pieni i jest bardzo wydajne.

Zapach ma bardzo ładny. Doskonale wyczuwalny zapach lawendy, który utrzymuje się jakiś czas po użyciu.

Opakowanie jest ładne i praktyczne. Posiada dozownik, dzięki któremu aplikacja jest łatwa i przyjemna.

Mydełko nadaje się do mycia ciała. Doskonale je oczyszcza jednocześnie nie wysuszając. Radzi sobie nawet z flamastrami na dłoniach, co dla mnie jest miłym zaskoczeniem.

Jest naturalne, nie uczula nie podrażnia.

Umycie całego ciała mydłem przed snem to doskonały sposób na wyciszenie się. Ma same plusy i ja zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Naturalne.
·      Wygodne opakowanie.
·      Gęsta konsystencja.
·      Wydajne.
·      Śliczny zapach.
·      Użyte przed snem wycisza.
·      Nie uczula.
·      Nie wysusza.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę vespera.

18 komentarzy:

  1. Nam y sie przydało :) Mydła w płynie używamy naprzemian z płynem do kąpieli tzn dzieciaki używają :) Niestety często zanim wykapiemy musimy zmyc flamastry głownie płynem do demakijażu wiec takie mydęłko oszczędziłoby nam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uwielbiam kosmetyki z lawendą. Musi pięknie pachnieć 🤩🤩 muszę się w nie zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydzlo by mi die tak wyciszyc na noc eweli.a tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydlo to musi pieknie pachniec,a ja bardzo lubie lawende,wiec jest idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię mydła w płynie zwłaszcza gdy mają gęstą konsystencję. Te mydełko zachwyca mnie dwoma rzeczami : bezpiecznym i naturalnym składem oraz zapachem lawendy, który bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lawendowy zapach czyli to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne mydełko, sama bym chętnie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne opakowanie z dozownikiem, z chęcią i ja bym te mydelko wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny flakon ,chętnie bym sprawdziła .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie...jeżeli radzi sobie z flamastrami to rzeczywiście dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki gęstej konsystencji jest wydajne,musi też ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ładnie i elegancko. Za lawendą osobiście nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna buteleczka :) składniki naturalne i to, że nie wysusza i nie podrażnia skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydło z dozownikiem , z miłym zapachem to się ceni . Akurat moja rodzina korzysta z takich mydeł gdyż nie podrażniają skóry i radzą sobie z brudem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mydełko jest naturalne,ma bardzo dobry skład :) Wygląda naprawdę na luksusowe :) I jeszcze uwielbiana przeze mnie lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mydełko ma fajny dozownik fakt,że wygląda na dość drogie

    OdpowiedzUsuń