poniedziałek, 30 lipca 2018

marcoperfumy24.pl Perfumy nr. 145. - JUNGLE ELEPHANT – KENZO - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach nr. 145. - JUNGLE ELEPHANT – KENZO, jakie otrzymałam od marcoperfumy24.pl.



Nuty zapachowe:
Głowa - goździki, kminek, mandarynka
Podstawa - bursztyn, paczuli, wanilia
Serce - gardenia, heliotrop, kardamon, kminek, lukrecja, mango, ylang-ylang

Według mnie najlepiej wyczuwalny jest kminek przełamany goździkiem i kardamonem. Szczerze powiedziawszy zapach, po który chyba bym nigdy nie sięgnęła i to byłby zdecydowany błąd, bardzo przypadł mi do gustu.

Zapach jest intensywny, wyraźny i długotrwały. Zdecydowanie nie nadaje się, na co dzień, dla niektórych może być przytłaczający (dla mnie nie jest). Doskonały na „wielkie wyjścia”, gdy chcemy dodać sobie odwagi. Dla kobiet silnych, dokładnie wiedzących, czego chcą, odważnych. Kusi i przyciąga.

Na skórze doskonale wyczuwalny cały wieczór (na dzień nie używałam, moim zdaniem nie pasuje). Na płaszczu po tygodniu nadal go czuję.

Opakowanie proste, niczym się niewyróżniające.

Mimo, że zawsze myślałam, że to nie zapach dla mnie, teraz zdecydowanie zmieniłam zdanie. Na pewno nie jeden raz jeszcze po niego sięgnę. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Dla kobiety odważnej, zdecydowanej.
·      Idealne na wielkie wyjście.
·      Intensywne.
·      Długotrwały zapach.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę marcoperfumy24.pl oraz na FB.

Perfumy nr. 145. - JUNGLE ELEPHANT – KENZO znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Ciekawe połaczenie nut zapachowych osobiście goździki i ich zakach uwielbiam i kusi mnie by zakupic ale póki co mam mały zas wieć wpisuje na liste na przyszłośc

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos dla mbie z wanilja i mandarynka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. sama bym się nim popsikała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię intensywne, długotrwałe perfumy. To zapach zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pojemność bo nie widzę ;) Ja muszę uważać na zapachy ,bo mam migreny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie przepadam, a raczej moja głowa ,za intensywnymi zapachami. Musiałabym przetestować na swojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto mieć w swoim zbiorze i taki zapach jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nuty świetnie skomponowane. Chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład ciekawy, intensywny więc tak jak w opinii raczej na duże wyjścia :) myślę, że bym si€ skusiła na ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli to na wyjątkowe okazje to panie na pewno znajdą taki dzień w swoim kalendarzu by zapach wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. nuty zapachowe serca są bardzo interesujące

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zestawienie kompozycji zapachowej,musi mieć cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To musi być bardzo wyrazisty zapach skoro tylko na specjalne wieczorowe wyjścia :) Mnie intryguje do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na wielkie wyjścia na pewno będzie w sam raz

    OdpowiedzUsuń