wtorek, 31 lipca 2018

Babycap Emolient emulsja do kąpieli - OPINIA

Zapraszam na opinie o Emolient emulsji do kąpieli, jaką otrzymałam od firmy Babycap.




Emulsja jest łatwa w użyciu. Wystarczy niewielką ilość wlać do wody w wannie i wykąpać w niej dziecko. Skóra po kąpieli jest czysta i natłuczona, a na jej wierzchu tworzy się delikatna warstwa zabezpieczająca skórę przed nadmierną utratą wody.

Zapach delikatny, praktycznie niewyczuwalny.

Wydajność bardzo duża. Wystarcza naprawdę niewielka ilość dodana do wody aby dziecko było czyściutkie a skóra doskonale nawilżona.

Jest bezpieczna już dla maluszków od 1 miesiąca życia. Nie uczula, nie podrażnia. Używana przez Ksawerego który ma problemy skórne i jego skóra zdecydowanie pokochała emulsję. Jest miłą w dotyku, pomimo ogromnych upałów w dużo lepszej kondycji.
Emulsja do kąpieli BabyCap zagościła u mnie na stałe. Opakowanie otrzymane do testów się skończyło, a my już kupiliśmy następne. Używam raz na kilka kąpieli i jestem bardzo zadowolona z efektów. Zdecydowanie polecam.
Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę

Emolient emulsję do kąpieli znajdziecie

Zalety:
  • Wydajna.
  • Łatwa w użyciu.
  • Delikatny, prawie niewyczuwalny zapach.
  • Natłuszcza.
  • Nie uczula.
  • Pozostawia na skórze warstwę ochronną.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Babycap oraz na FB.



Emolient emulsję do kąpieli znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Zarówno mój synek 6 letni jak i córeczka 6 miesięczna mają AZS i musimy korzystać z emolientów. Muszę i tą firmę wypróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydala by sie w taka pogode gdzie skora jest wysuszona od slonka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka produktów tej firmy i bardzo soie chwaliłam i chetnie wypróbuje także i ten

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kiedyś miałam styczność z produktami tej firmy i bardzo pozytywne je wspominam z pewnością emulsja jest bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka ma od urodzenia problem z szorstkością skóry i zawsze musi używać specjalne emulsje i żele

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz w dobie wszelkich alergii skórnych taka emulsja to wybawienie...ulga i zdrowa skóra

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest znamy i też polecamy

    OdpowiedzUsuń
  8. znam tą markę, emulsja raczej dla młodszych dzieci bo starsze raczej kąpią się pod prysznicem, przynajmniej moje

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna dla wrażliwej skóry maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kosmetyk. Jest bezpieczny dla wrażliwej skóry dzieci, a do tego prawie bezzapachowy (wiadomo jak często dzieci na to reagują ).Moi synowie borykają się z AZS więc bardzo muszę uważać co stosujemy do pielęgnacji. Taki emolient z pewnością by im dobrze służył

    OdpowiedzUsuń
  11. to świetnie że wad wcale nie ma tylko same zalety to ogromne ma znaczenia aby dziecka nie uczulic

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieliśmy cały zestaw,bardzo gorąco polecam,naprawde świetnie te produkty się u nas sprawdziły ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia Politowska2 sierpnia 2018 22:42

    Coreczki maja bardzo sucha skore,a jedna cierpi na atopowe zapalenie skory,wiec chetnie przy najblizszej okazji wyprobujemy emolient z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyda nam się. Mój mały skarbie ma suchą skórę i tylko emolienty są dla niego odpowiednie. Chętnie wypróbujemy ten z Babycup.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam zupełnie inne produkty tej marki także ta emulsja to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobry kosmetyk do kąpieli dla maluchów i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że natłuszcza i nie uczula ppzostawiając miękką skórę

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego jeszcze nie mieliśmy. Opinie już znam tak więc następny będzie ten. Dzięki

    OdpowiedzUsuń