sobota, 9 czerwca 2018

Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne Mydło do skóry przetłuszczonej i z trądzikiem - OPINIA


Zapraszam na opinię o mydle do skóry przetłuszczonej i z trądzikiem, jakie otrzymałam od Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.




Mydełko jest w kształcie serduszka z różyczkami. Wygląda uroczo.

Ręcznie robione, w jego składzie znajdziemy tylko naturalne składniki w tym zioła. Jest organiczne na bazie węgla czarnego.

Zapach jest kwestią dyskusyjną. Mnie nie przeszkadza, jest ziołowy, średnio intensywny. Córce, która mydełka używa nie przypadł do gustu, jednak nie zapach w nim jest ważny.

Działa rewelacyjnie. Córka od jakiegoś czasu walczy z trądzikiem, który jest dla niej zmorą, tym bardziej, że dostała, jako jedyna w klasie. Mydełka używa regularnie drugi miesiąc a efekty są zdecydowanie WOW. Większe wypryski przestały się pojawiać, pojawiają się drobniutkie, które szybko znikają, a po tych, co były jak zaczęła używać nie został ślad. Córka przestała też drapać buzie, bo wcześniej każdy nowy wyprysk ją bardzo swędział rozdrapywała, co paskudnie wyglądało.

Wydajność mydełka jest ogromna. Amelka używa go drugi miesiąc tylko do twarzy i jeszcze trochę zostało.

Obie jesteśmy zdecydowanie na tak. Amela stwierdziła, że mogłoby dużo gorzej pachnieć a i tak by z przyjemnością je używała, ponieważ w końcu się pozbyła tych wstrętnych wyprysków. Polecamy.


Zalety:
·      Skuteczne w walce z trądzikiem.
·      Wydajne.
·      Śliczne.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.

25 komentarzy:

  1. Zapach to wina olejków o działaniu antyseptycznym i antybakteryjnym, bo zapachowych nie ma tam, te dodatki wzmacniają działanie, więc jak córka zauważyła warto się pomęczyć :D ale gdyby ktoś się upierał zawsze można nieco dodać zapachu, ja i tak każde mydło robię indywidualnie dla zamawiającego, można zatem wołać o ładniejszy aromat . Dziękuję za test i bardzo się cieszę, że było skuteczne. Zapraszam do zamówień. Katarzyna Wieczorem MTP

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba warto takie mieć bo nie tylko nastolatki walcza z trądzikiem ale i my dorośli mamy niejednokrotnie z tym problem choc wygląda podobnie to dwie różne sprawy trądzik młodzieńczy i trądzic u dorosłego. Ten pierwszy zwykle znika my sie borykamy całe życie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na trądzik różowaty czy skłonność do wyprysków dla dorosłych też mam różne propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnoscua go polece znajomemu który ma problemy z wypryskami po opini widze ze warto siegnac po niego Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny produkt dla młodzieży i dorosłych, którzy walczą z problemem trądziku.sama chętnie bym poznała to mydełko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wyglada :-) idealne do lazienki ale I na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to ten piękny, oryginalnych kształt. Bardzo lubię takie ręcznie robione mydełka .Ogromnym atutem jest tutaj oprócz strony wizualnej przede wszystkim naturalny skład.

    OdpowiedzUsuń
  8. przetestowała bym i ja takie mydełko bo i mi niekiedy wyskakuje jeszcze takie ochydztwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam chetnych na stronę (podany link wyżej) Moja Tajemnica Piekna. Wyroby Naturalne. Wiadomość na priv.. każde mydło robione jest indywidualnie wg potrzeb zamawiającego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natury jednak nic nie jest w stanie przebić...supwr do walki z trądzikiem....to bardzo trudna walka,ja na szczęście już uporałam się z nim.

    OdpowiedzUsuń
  11. mydełko na trądzik nie słyszałam nigdy o czymś takim, wygląd wprost uroczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co więcej jest bardzo skuteczne... są też na inne problemy skórne :) zapraszam do kontaktu przez stronkę na fb lub przez e-mail

      Usuń
  12. Mnie czasami wyroby naturalne (o dziwo) szkodziły, nie pomagały, a jeszcze bardziej podrażniały, ja sobie wiec kupiłam emulsję do mycia cetaphil em do mycia i szok..nic nie podrazniało, skóra byla gładka i nawilżona, ten kosmetyk to moj absolutny ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę... niestety wiele osób robi wyroby bez wiedzy i znajomości tematu.. bo pogladało jakis filmik i myslą ze to starczy..niestety tak się nie da.. niezbędna jest wiedza jak wysokiej jakości składniki, o ktore w necie trudno..trzeba specjalnie sprowadzać co oczywiście wiążę się z kosztami i pewnymi możliwościami... jednak warto... ja robię różności bo bardzo to lubię, interesuje mnie to, nie wszystko koniecznie musi być zaraz jakimś ogromnym biznesem...bo nie wszystko można przeliczać na zysk... u mnie każdy dostaje produkt po indywidualnym wywiadzie..i każda sztuka robiona jest tylko dla osoby zamawiającej... zapraszam jeśli bedzie potrzeba do sprobowania. :)

      Usuń
  13. Najważniejsze by było skuteczne w walce z trądzikiem, a zapach - co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda ta bajecznie,że na początku pomyślałam ale dekoracje na tort,no do schrupania i zastosowanie trądzikowe nie tylko dla młodzieży ale też dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem czy mnie pomogłby z tłustą cera. Wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie... zapraszam na grupę sa opinie inne i komentarze. Oraz wiele innych wyrobów.

      Usuń
  16. Mydełko artystycznie wykonane,mam tłustą,problematyczną cerę więc mydełko chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze mydełko, prezentuje się ślicznie. Ważne, że jest skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  18. jest skuteczne,ładnie wygląda i jeszcze naturalne,same zalety

    OdpowiedzUsuń