niedziela, 17 czerwca 2018

HomeCarpets.pl Dywan sznurkowy HC-MAE OWALNY – TURKUSOWY - OPINIA


Zapraszam na opinię o dywanie sznurkowym HC-MAE OWALNY – TURKUSOWY, jaki otrzymałam od HomeCarpets.pl.




W mniejszym pokoju mam piętrówkę a na jej przeciwko stoi łóżko Ksawerego. Między nimi nie było żadnego dywany i dzieci w nocy stawały na gołą podłogę. Dywan sznurkowy właśnie tam znalazł zastosowanie i egzamin zdał na 6+.

Jest dość ciężki w porównaniu do innych dywanów, ale to jego ogromna zaleta. Nie przesuwa się, nie wygina, nie ślizga po podłodze.

Jego, jakość jest rewelacyjna. Nigdzie nie popruł się, nie odbarwił, nie zniszczył.

Utrzymanie dywanu w czystości jest bezproblemowe. Osobiście czyszczę go na dwa sposoby. W wannie z dodatkiem proszku lub chusteczką mokrą, gdy dzieci coś wyleją. W obu przypadkach wszelkie zanieczyszczenia szybko znikają a dywan pozostaje jak nowy.

Wizualnie strasznie mi się spodobał. Jest taki inny, nietypowy a to sprawia, że bardzo stylowy. Pasować będzie do większości wnętrz.

Ja jestem zdecydowanie na tak, za wygląd, za jakość i za praktyczność. Polecam.


Zalety:
·      Wysokiej, jakości.
·      Ładny.
·      Łatwy w utrzymaniu czystości.
·      Cięższy niż inne mi znane.
·      Pasuje do większości wnętrz.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę HomeCarpets.pl oraz na FB.

Dywan sznurkowy znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. wspaniała opinia, łądnie wygląda ten dywanik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie się prezentuje, pasuje do nowoczesnego wnętrza no i duży plus że się nie przesuwa, dziecięce dywaniki zazwyczaj są lekkie i jeżdżą po całym pokoju

    OdpowiedzUsuń
  3. Dywan bardzo mi przypadł do gustu, nawet moje ulubione kolory akurat ma 😉 jest dość oryginalny do każdego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wzór i dywanik osobiście kiedyś uwielbiałam przy łózku na panelach miec dywaniki potem "przeszkadzał" cóci gdy zaczeła stawać schowąłm i tak zostało że dywanó w pokojach brak

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie kolorysyyka ladnie to wyglada ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Ładne kolory i praktyczny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być wygodny i praktyczny, a do tego idealny wizualnie. Świetnie się prezentuje, chętnie bym taki widziała u siebie w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dywan mam ciekawy, oryginalny design . Przypadnie do gustu osobom ,które cenią sobie niepowtarzalność ,rękodzieło i nowoczesny styl. Plus również za łatwe czyszczenie i za to że się nie przesuwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny .W niebieskim kolorze prezentuje się wspaniale .Ciekawy wzór .

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny a przy tym bardzo praktyczny, dla mbie to bardzo ważne...można uporać w pralce i voila😁😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, przydałby mi się taki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Dywan wydaje się nie tylko pasować do pokoju dziecięcego. Ale jeśli już tam jest to ważne jest właśnie łatwe utrzymanie go w czystości. Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje kolory,świetne i solidne wykonanie,ciekawy kształt i splot,uniwersalny,bardzo ale to bardzo ładny.Łatwy w utrzymaniu czystości,

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolorystyka i oryginalny dodatek do stylizacji mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się podoba,dużo zalet,nie przesuwa się a ja się na takim jednym nieźle przejechałem

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie się prezentuje :) to, że się nie przesuwa i nie zagina to super

    OdpowiedzUsuń
  18. Dywanik ma bardzo fajne wzory,jest estetycznie wykonany :) W pokoju u moich dzieci mam brązowe dywaniki,ten zdecydowanie ożywiłby pomieszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny dywan - podoba mi się. Natomiast ja pochwalę się dywanem, który będę chciała zamawiać do siebie. Podoba mi się zdjęcie numer 2 na stronie https://7kd.pl/12-dywany-nowoczesne Koniecznie musicie sobie zerknąć, bo te dywany też robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam nigdy okazji robić własnoręcznie dywanu, ale może kiedyś nadejdzie taka chwila. Bardzo podoba mi się korzystanie z https://dekoma.eu/pl/ gdzie na dobrą sprawę mogę sama sobie zaprojektować dywan czy tapetę od początku do końća. Rozwiązanie jest bardzo fajne i oczywiście chętnie z niego korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o Dywany Białe , to moim zdaniem, największy wybór tego typu produktów, można znaleźć w sieci. Moim zdaniem, warto korzystać również z porównywarek cenowych, bo dzięki temu, możecie naprawdę sporo zaoszczędzić. Wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne propozycje modeli moim zdaniem. Jakby nie patrzyć im większy mamy wybór, tym łatwiej jest wykonać aranżację, która będzie w pełni spełniać nasze oczekiwania. Odnośnie kolorów, to jeszcze polecam dywany szare https://www.kochamydywany.pl/dywany/s//Srebrne%2C-szare%2C-popielate%2C-grafitowe/Do-salonu/Shaggy - myślę, że wam się spodobają.

    OdpowiedzUsuń