środa, 2 maja 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Auta. Nowa kolekcja bajek” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Auta. Nowa kolekcja bajek”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






Książka to zbiór aż pięciu opowiadać z przygodami ulubionego bohatera nie jednego dziecka – Zygzakiem. Wraz z nim, Złomkiem i innymi znanymi z wersji ekranowej bajki „Auta”, dziecko przeżyje niesamowite przygody.

Historie nie tylko bawią, ale i uczą. Pokazują, że warto wierzyć w siebie, że przyjaźń jest bardzo ważna, że razem można osiągnąć dużo więcej, a popełnione błędy można naprawić, wystarczy się postarać.

Ilustracje piękne, duże, kolorowe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Tekst zrozumiały, ciekawy, zachęcający do słuchania.

Okładka gruba, solidna. Dzięki niej książka posłuży dziecku długo.

Ksawery Auta bardzo lubi, a książka zdecydowanie przypadła mu do gustu. Mój zdaniem zachwyci każdego fana Zygzaka i jego przyjaciół. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Pouczająca.
·      Zabawna.
·      Twarda okładka.
·      Piękne ilustracje.
·      Ciekawy zrozumiały tekst.
·      5 historii.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Auta. Nowa kolekcja bajek” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie i chyba mojemu urwisowi by się spodobała uwielbia samochody i auta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna książeczka 😃😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy chyba chlopiec lubi ksiazeczki o autkach u sas tak jest Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi synowie bardzo lubią książki o Zygzaku. Mamy ich kilka od tego właśnie wydawnictwa. Myślę że te nowe bajki o ich ulubionych bohaterach przypadłaby im do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój synek bardzo lubi takie barwne, kolorowe ilustracje. A Zygzak jest jednym z ulubionych postaci

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ świetna książka .Dla fanów aut i Zygzaka .Sądzę ,że przypadła by do gustu nie tylko chłopcu ,ale i dziewczynki lubią auta kolorowe ,fajne i zabawne .Super książeczka .

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) jestem zachwycona, mój syn ciagle się domaga książeczki o zygzaku

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bajka ponadczasowa,dlatego każda książeczka nawiązująca do tej bajki jest super.Ładne ilustracje,prosty text :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o samochodach to chłopcy wprost uwielbijaą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zygzaka synek lubi, piękne kolorowe ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mojego synka, jest ich fanem

    OdpowiedzUsuń
  12. książka dla każdego małego fana motoryzacji jest co czytać dzieciom przed snem

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka kolorowa o autach synowi z pewnością przypadła by do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubusiowi na pewno by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie bajeczki, a do tego nasz Kubus zaczal lubic autka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zygzaka Mcqueena polubiła nawet moja córcia :) Bajki w książce są ciekawe,zabawne :)

    OdpowiedzUsuń