piątek, 25 maja 2018

Vaspera Mydło z kawiorem - OPINIA


Zapraszam na opinię o mydle z kawiorem, jakie otrzymałam od firmy Vespera.




Miałam mydełka w różnych kolorach, ale żadne nie tworzyło intensywnie czarnej piany. Szczerze powiedziawszy mi się podoba J.

Zapach prawie nie wyczuwalny, bardzo delikatny. Dla mnie po prostu mydlany.

Mydło doskonale zdaje egzamin do całego ciała. Dobrze się pieni, przez co jest wydajne.

Nadaje się nie tylko do codziennego mycia, ale również do golenia czy gdy mamy podrażnioną skórę. Nawilża, pielęgnuje i regeneruje. Po zużyciu całej kostki widać wizualną poprawę skóry. Używane przez osobą mającą skórę dość suchą, miejscami popękaną, która widzi jej zdecydowaną poprawę. Przede wszystkim nie jest tak sucha, pękająca, a za to miękka i przyjemna w dotyku, a to duża poprawa.

Mydło nie mięknie, nie robi się „papkowate” oczywiście, jeśli nie pozostawimy go na długie godziny w wodzie. Dla mnie to ogromna zaleta, bardzo nie lubię, gdy mydła robią się „papkowate”.

Osoba testująca jest zdecydowanie na tak i mydełko poleca.


Zalety:
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Nie robi się „papkowate”.
·      Nawilża, odżywia, pielęgnuje.
·      Dobrze się pieni.
·      Wydajne.
·      Czarna piana J.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę vespera.

13 komentarzy:

  1. Ciekawe jeszcze czarnego nie widziałam , osobiście mydła używam tylko do rą k i golenia ale wiekszosc pęka i sie robi miękkie tych co papkowate juz nie kupie miękkie jakos zniosę ale lekko miękkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne mydło Wow pierwszy raz widzę Dawno nie używam takiego mydła w kostce ale na te bym się skusiła 🖒 Jest delikatne dla skóry oraz nawilża dla mnie ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja... Pierwszy raz widzę czarne mydełko 😁 musi być skuteczne jeśli zawiera kawior. Muszę je kupić dla męża 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy niewidziąłm takiego mydła, ale jak dobrze sie pieni i jest wydajne to super

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkalam sie jeszcze z takim mydelkiem ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam już tę markę. Miałam okazję używać mydła z bursztynem. Te które nam pokazałaś wizualnie również zachwyca. Ogromnym plusem jest naturalny skład, to że jest delikatne dla naszej skóry, że ją nawilża .Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim czarnym mydłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widze takie mydełko ale z chęcią kupię dla męża

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze takiego nie widziałam i o takim nie słyszałam. Jeszcze czarna piana

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zazdraszczam..takue mydełko z ochotą wypróbowałabym...mmmm...kawior 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. czarna piana aż trudno w to uwierzyć, synkowi by się spodobało bo lubi czarny kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji poznać mydła z kawiorem,brzmi trochę intrygująco :) Czarna piana zaciekawia,dodatkowo mydło nawilża,ma kilka właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wygląda zmysłowo,ale przyzwyczaiłam się do mydła w żelu,chociaż przyznam mega kusi wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czarne jak smoła nie widziałem wcześniej czarnego mydła kiedyś zobaczę jak się sprawuje

    OdpowiedzUsuń