środa, 2 maja 2018

Olivocap Spray do usuwania woskowiny usznej - OPINIA


Zapraszam na opinię o spray do usuwania woskowiny usznej, jaki otrzymałam od firmy Olivocap.



Opakowanie jest nie duże, praktyczne. Posiada końcówkę, która gwarantuje nam, że nie włożymy jej za głęboko do ucha. Dodatkowa końcówka ściąga się, co ułatwia jej czyszczenie.

Zapach ma przyjemny, miętowy.

Konsystencja płynna, tłusta.

Płyn ma za zadanie rozpuszczenie woskowiny w uszach i śmiało mogę napisać, że swoje zadnie spełnia i to w bezpieczny sposób w przeciwieństwie do patyczków, które pewnie nie jeden z Was używa tak jak i ja J.

Moim zdaniem spray do usuwania woskowiny usznej powinien zagościć w każdym domu, aby dbać bezpiecznie o higienę uszów. Polecam.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Bezpieczny.
·      Wygodny w użyciu.
·      Dodatkowa końcówka dająca gwarancję, że nie włożymy za głęboko do ucha.
·      Przyjemny, miętowy zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Olivocap oraz na FB.

Spray do usuwania woskowiny usznej znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Dobrze radzi sobie z usuwaniem woskowiny, łatwy w użyciu i bezpieczny . Ż pewnością zagości w wielu domach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieznam go chetnie przekonam sie i zapach miety ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos nie moge sie do takich przekonać wolę pąłeczki o zgrozo ale korci mnie sprówbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna używam właśnie takie preparaty do czyszczenia uszu. Choć czasami zdarza mi się zastosować patyczki ;-) Środek, który jest skuteczny, bezpieczny w użyciu to środek który warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny,W bezpieczny sposób usuwa woskowinę ...pałeczkom do uszu mówię NIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosujemy od dawna i również bardzo polecam. Cała rodzinka jest zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatna rzecz. Już wcześniej o tym myslalam,ale nie byłam przekonana. Dzieki recenzji wiem,że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olivo cap t bardzo dobra firma,używam wiele kosmetyków właśnie tej firmy Naprawdę godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od niedawna używam choć innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego jeszcze nie próbowałam, na pewno też jest super, znany mi jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Od niedawna przerzuciłam się na taki spray i jest świetny w użyciu.Bezpieczne czyszczenie uszów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mialam czyszczone uszy patyczkami a sluch mam dobry :-)
    Ale moim dzieciom sama nie czyszcze a kupuje takie wlasnie srodki jak prezentowanw :-) tego nie mialam ale po przeczytaniu recenzji sprubuje

    OdpowiedzUsuń
  13. prosty w użyciu,i tak się siega po patyczki choć raz na jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie używam patyczków. Dzieciom skutecznie usuwam woskowinę za pomocą spray fonix. Ma w składzie różne olejki, więc szybko rozpuszcza woskowinę i nie tworzą się takie korki woskowinowe w uszkach

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja również odstawiłem patyczki do uszu. Postanowiłem zacząć wykorzystywać auresoil sensi, który jest łatwy w użyciu, niedrogi i starcza na wiele czasu.
    Pozdrawiam
    MT :)

    OdpowiedzUsuń