piątek, 11 maja 2018

Hotprint Koszulka z własnym napisem - OPINIA


Zapraszam na opinię o koszulce z własnym napisem, jaką otrzymałam od Hotprint.



Koszulka z możliwością naniesienia własnej grafiki to moim zdaniem ciekawy pomysł. Może na niej znaleźć się, co tylko sobie wymyślimy. Będzie niepowtarzalna, a także może być doskonałym prezentem.

Moja została zrobiona dla Amelki. Pomysł mój, mam nadzieję, że się wam podoba J. Grafika i napis to naprasowanka, ale bardzo wysokiej, jakości. Nie pęka, nie odkleja się ani podczas używania, ani prania.

Materiał koszulki to 100% bawełna, solidna i przewiewna. Nie powoduje pocenia się, nie mechaci się, nie rozciąga.

Amelce podoba się pomysł grafiki, a mi w sumie wszystko. Wysokiej, jakości, bawełniana i niepowtarzalna. Zdecydowanie polecam ALE TYLKO KOSZULKĘ !!!!!


Zalety:
·      Możliwość naniesienia własnego pomysłu.
·      Naprasowanka nie pęka, nie odpada.
·      Materiał w 100% bawełniany.
·      Nie mechaci się.
·      Nie rozciąga się.



Wady:
 W KOSZULCE BRAK 



Moja ocena KOSZULKI – 10\10

 Zapraszam (bo muszę taka była umowa a ja jej dotrzymuję) na stronę Hotprint oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Napis wspaniały a koszulka prezentuje się świetnie 😁 idealna na codzień jak i na prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka fajna grafika tez :) choc ja bym wolała w innej kolorystyce bluzkę bo jakos biel i dzieci mnie nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. .ja lubie kotecki koszulka super wazne ze amekce sie pidoba Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Hotprint znam bardzo dobrze 👍 Mam ich dwie koszulki i dwa razy body. Materiał jest świetnej jakości i bawełna. Tak, jak napisałaś, można samemu sobie stworzyć własną koszulkę i tak naprawdę ogranicza nas tylko wyobraźnia ;-) . Uważam to za ogromną zaletę. Piękną koszulkę otrzymała Amelka w prezencie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafika rewelacja 🙂 widać że córci się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że można sam
    memu grafikę posunąć...personalizowana koszulka to jest TO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór bardzo fajnie wymyślony ,jednak nie musi to być na tej koszulce ,ale każdej gładkiej w różnych kolorach 😉 Firmy nie lubiłam i nie polubię ,bo z tego co czytałam właściciel, aż szkoda gadać ;)Także nie skorzystam i nie polecam .

    OdpowiedzUsuń
  8. ta grafika na koszulce bardzo śmieszna i pomysł ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszulka i grafika fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że można stworzyć swoją, niepowtarzalną koszulkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy ale uwielbiam mądre,śmieszne pikantne napisy,super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna rzecz możemy mieć swoją wymarzoną oryginalną koszulkę,materiał bawełna wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi hi ale super napis :) Amelka uśmiechnięta to mówi samo za siebie :) Wygodna i przewiewna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooio I jak moje dzieci sa takie grzeczne :-) fajna ta koszulka, a Amelka wyglada slicznie

    OdpowiedzUsuń