niedziela, 6 maja 2018

Granex Wafle kukurydziane - OPINIA


Zapraszam na opinię o waflach kukurydzianych, jakie otrzymałam od firmy Granex.



Do testów otrzymałam dwa smaki:
1.  Wafle kukurydziane.
2.  Wafle kukurydziane z solą morską.

Wafle kukurydziane z solą morską to od teraz moje ulubione wafle a ja jestem typ, co za takimi przekąskami nie przepada. W domu zawsze Amelka wszystkie wyjada, tym razem na spróbowaniu się nie skończyło. Idealnie połączony smak kukurydzy z solą morską. Mają smak a nie jak większość - bezsmakowe. Nie mdłe, idealne do chrupania samodzielnie lub z dodatkami.

Skład mają bardzo prosty. W jednych grys kukurydziany, kukurydza (40%), w drugich + sól morska. Zero zbędnych dodatków, zero chemii, co sprawia, że są w 100% zdrowe.

Pozostawione na później nie robią się miękkie, nie nabierają wilgoci. Od pierwszego do ostatniego wafla są chrupiące.

Wafle zawierają mało kalorii, dlatego bez obaw można po nie sięgać nawet podczas odchudzania, a wręcz taka zdrowa przekąska jest wtedy wskazana.

U mnie wafle znikły w bardzo szybkim tempie, a to, dlatego, że tym razem nie sama Amelka je chrupała. Według mnie są zdecydowanie smaczne, zdrowe i mało kaloryczne. Polecam.


Zalety:
·      Smaczne.
·      Zdrowe.
·      Dwa smaki.
·      Można chrupać same i z dodatkami.
·      Nie nabierają wilgoci.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Granex oraz na FB Uwaga, zrzucam.

Wafle kukurydziane znajdziecie TU.

Wafle kukurydziane z solą morską znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Moj maz mowi na to sterpopian acja bardzo lubie takie wafelki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wafelki czy to sama czy z dodtakami , tej firmy nie znam ale warto takie wafelki jeśc

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie lekkie przekąski bo są zdrowe i pyszne 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie przekąski. Cała rodzinka często chrupie wafle 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wafle moje dzieci tez

    OdpowiedzUsuń
  6. Synowie i ja bardzo lubimy tego typu przekąski. Mąż już nie ;-) Zdrowe, smaczne 😋 no i mało kaloryczne więc warto po nie sięgać. Tej firmy nie jedliśmy jeszcze

    OdpowiedzUsuń

  7. Lubię wafle kukurydziane,ostatni zjadam je tonami,bo po nich nie mam zgagi,ciekawe są nawet z masełkiem i warzywami,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa i zdrowa przekąska.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie wafelki, smaczna, zdrowa przekąska na którą można sobie pozwolić nie tylko od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna przekaska w pracy i na spacerze, podczas jazdy na rowerze :-) zdrowe I smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam....zdrowe i niewiele kalorii,jako przekąska łatwo zabrać ..same zalety

    OdpowiedzUsuń
  12. Apetyczna recenzja. Z chęcią bym pochrupała te wafle

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy takie wafle ,mało kalorii i są bardzo zdrowe ,można je jeść na słodko lub w formie kanapki z szynką ,jajkiem pomidorem ,serem .

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie przekąski to my uwielbiamy...niskokaloryczne i smaczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Takich jeszcze nie próbowałam, ciekawa jestem jak smakują te z solą morską. Uwielbiam takie przekaski

    OdpowiedzUsuń
  16. wafle z solą morską bardzo ciekawy smak

    OdpowiedzUsuń
  17. lubimy w domu wafle są to zdrowe przekąski,z tej firmy nie widziałem w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  18. Wafle są świetną alternatywą na niezdrowe przekąski :) Z solą morską bardzo lubię,chętnie się przyjrzę bliżej asortymentowi tej marki :)

    OdpowiedzUsuń