czwartek, 17 maja 2018

Fabryka Firanek i Koronek HAFT S.A. Firanka 21318 250CMX200CM kremowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o firance 21318 250CMX200CM kremowej, jaką otrzymałam od Fabryki Firanek i Koronek HAFT S.A.





Firanka jest po prostu piękna. Żakardowy wzór tworzący siatkę z trójkącikami wygląda na oknie ślicznie, zdecydowanie nowocześnie.

Do firanki dołączony jest woreczek do prania, dzięki któremu bez obaw można ją prać w pralce. Nic złego z nią się wtedy nie dzieje, nie rozrywa się, nie powstają zmechacone kulki.

Ogromny plus dla mnie to fakt, że nie trzeba jej prasować. Ogólnie nie lubię prasować, a wyprasowanie firanki to już koszmar.

Firanka posiada wykończenie tunelem, co sprawia, że jeśli mamy odpowiedni karnisz szybko ją zawiesimy. U mnie jest standardowy, z żabkami, co nie sprawiło większego problemu i również ładnie się prezentuje.

Moim zdaniem firanka jest śliczna i wysokiej, jakości. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Śliczna.
·      Żakardowa.
·      Nie trzeba prasować.
·      Woreczek do prania.
·      Nic się złego z nią nie dzieje podczas prania w pralce.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę  Fabryka Firanek i Koronek HAFT S.A. oraz na FB.

Firankę 21318 250CMX200CM kremową znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Wyglada ślicznie ladny wzor ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za firanami z żakardu choć owszem plusem ich jest to, że nie trzeba ich prasować

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglad slicznie choc ja mam zwykłe okna i u mnie tylko mniejsze rozmiary sie sprawdzą :) ale na przyszłośc dobrze wiedziec gdzie szukac

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje. Wykończenie ma przepiękne. Widać że bardzo solidnie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje na oknie, ma ciekawy wzorek i kolor. U mnie by się nie sprawdziła bo mam małe okna i wolę takie do parapetu ze względu na moje dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek i wzór firanki jest wspaniały dodatkowo nie trzeba jej prasować jak dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie żakardowe firanki, ma ładny wzór

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda rewelacyjnie 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ,na oknie dopiero widać jak się pięknie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żakardowa,bardzo ładna,nie trzeba prasować,a przyznam że nie lubię prasować firanek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z bliska wygląda średnio, aczkolwiek na oknie nawet ładnie. Ogólnie nie lubię z zakardu firanek, ale plusem ich jest to, że nie trzeba ich prasowac

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna ta Twoja firanka :) Wygląda nowocześnie i bardzo stylowo,cały czas mam w zamyśle kupić nową firanę do swojego pokoju ale ten wydatek jakoś zawsze odkładam na później :)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealna dla mojej zony, chociażby ze względu, że nie trzeba jej prasować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachecajaca , musze zajrzec czy maja w moich rozmiarach :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. firana ładna,estetyczna,fajny wzór

    OdpowiedzUsuń