czwartek, 24 maja 2018

CUKRY NYSKIE Herbatniki regionalnych - OPINIA


Zapraszam na opinię o herbatnikach regionalnych, jakie otrzymałam od firmy CUKRY NYSKIE.



Do testów otrzymałam:
1.  Herbatniki korzenne z polewą kakaową.
2.  Herbatniki.
3.  Herbatniki w polewie kakaowej.

Herbatniki regionalne znane mi są od dawna. Kupuje je regularnie, a w polewie kakaowej to jedne z ulubionych ciasteczek wszystkich domowników. Wersji korzennej nie znaliśmy wcześniej i to był błąd, jest prawie tak samo dobra jak nasze ulubione.

Wszystkie trzy smaki są pyszne jednak naszym faworytem pozostają nadal herbatniki w polewie kakaowej. Idealnie zrównoważony smak, słodkie, ale niemulące, z dużą ilością pysznego kakao, rozpływające się w ustach.

Ciasteczka są w kształcie kwiatuszka z dziurką w środku, idealne do małej i dużej raczki.

Można bez problemu zostawić otwarte na później, nie nabierają wilgoci. Oczywiście, jeśli się uda, bo u mnie zazwyczaj paczka idzie na raz J.

Tak jak wspomniałam na samym początku herbatniki regionalne znam od dawna i zdecydowanie uwielbiamy wszyscy. Polecam.



Zalety:
·      Pyszne.
·      Rozpływają się w ustach.
·      Idealny kształt do małej i dużej raczki.
·      Trzy różne smaki, każdy znajdzie swój ulubiony.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę CUKRY NYSKIE oraz na FB.

13 komentarzy:

  1. Ale ich jest duzy wybor i z pewnoscia pyszny ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Duży wybór więc dla każdego coś pysznego 😉 ja uwielbiam każdy smak więc skusiłam bym się na nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam az mnie ślinka naleciała a już po 21 szej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wugladaja apetycznie chętnie bym zjadla

    OdpowiedzUsuń
  5. Też je znamy i bardzo lubimy .Znikają w mig przy moich łasuchach. Dla każdego coś dobrego i pysznego 😋

    OdpowiedzUsuń
  6. dla dzieci i dorosłych,ciekawi mnie ten smak korzennych,chętny jestem ich spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. pychotka idealne do kawki

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszelkiego rodzaju herbatniki,zapewne te równiez by mi zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto nie lubi podjadać takich łakoci :) Słyszałam już wiele dobrych opinii,ich wyroby muszą być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto je miec w domku, chociazby na wizyte niezapiwiedzianych gosci :-)

    OdpowiedzUsuń