czwartek, 12 kwietnia 2018

Wydawnictwo RM Książka pt.: ”Mały książę” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Mały książę”, jaką otrzymałam od wydawnictwa RM.






Mały książę to książka ponad czasowa. Wydaje mi się, że nie muszę wspaniałej historii, jaką opowiada nikomu przedstawiać. Znana od lat i jak dla mnie tak samo wspaniała, jak gdy się ją czytało będąc jeszcze w gimnazjum, choć teraz odnalazłam w niej więcej niż wtedy.

Wydanie wydawnictwa RM jest wspaniałe. Twarda okładka sprawiająca, że książka posłuży długo. Klasyczne ilustracje Autora – proste, ale to właśnie ich prostota jest urocza, nadaje klimat książce.

Do książki dołączona jest płyta, na której Maciej Stuhr ją czyta.

Mały książę to jedna z książek, która moim zdaniem powinna być w każdym domu. Ja zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ponad czasowa.
·      Twarda okładka.
·      Płyta, na której czyta Maciej Stuhr.
·      Z klasycznymi ilustracjami Autora.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwa RM oraz na FB.

Książkę pt.: „Mały książę” znajdziecie TU

14 komentarzy:

  1. Pamiętam ze szkoły jako lekturę :) nie zapadłą mi w pamięc jako ulubiona lektura ale warto ja przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i pouczająca a nawet momentami smutna. Warta poczytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo xfajna zapadla mi ta lektuea oj zapadla ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale pamiętam tę książkę, nie tylko dlatego że była szkolną lekturą. Pod pozorami magicznej powiastki, kryją się bardzo ważne wartości w życiu każdego człowieka :prawdziwa przyjaźń ,odpowiedzialność za drugą osobę ,wierna miłość. Myślę, tak jak i Ty, że warto mieć ją na swojej półce. Tutaj ważnym dodatkiem, uatrakcyjniającym książkę jest płyta, na której czyta znany aktor

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały Książę to jedna z moich ulubionych książek czytanych w szkole 🙂 piękne przesłanie jakie niesie ze sobą sprawia, że każdy znajdzie w niej cząstkę siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała książka, bardzo ją lubiłam. Na prawdę dobrze się ją czytało. Ta z recenzji jest pieknie wydana

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna książeczka bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny dodatek w postaci płyty, super

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno byłoby o tej książce zapomnieć. Choć to lektura szkolna, nie tylko dzieci mogą znaleźć w niej coś dla siebie...Twarda okładka sprawi,że książka posłuży na długie lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płyta z dodatkiem książki to bardzo dobrym plusem można włączyć dziecku i do słuchania jest ok

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam tą książkę i nawet taką samą okładkę miała ta moja i ten słynny cytacik "dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto nie zna "Mały Książe" wystąp? fajna książka i ciekawe rozwiązanie z płytą

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Stuhra a jeszcze jak czytalby Malego.Ksiecia bylaby to melodia dla moich uszu

    OdpowiedzUsuń
  14. klasyk lektury szkolnej,twarda okładka i kolejny atut to dołączona do niej płyta

    OdpowiedzUsuń