niedziela, 15 kwietnia 2018

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Rock War, tom 1 – Mad & Bad” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Rock War, tom 1 – Mad & Bad”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Jaguar.



Jay to trzynastoletni, utalentowany chłopiec, którego rodzinie daleko do ideałów. Wspaniale gra na gitarze, ma plany, marzenia, niestety zupełnie inne niż dzieci z jego środowiska, dla których muzyka jest doskonałym pretekstem do wygłupów.
Summer ma wspaniały głos, ale mało wiary w siebie. Cicha, spokojna, pomagająca schorowanej babci, która wcześniej nią się opiekowała. Przez przypadek trafia do grupy dziewczyn z problemami mających swój zespół.

Choć każde z nich inaczej oboje trafiają do znanego programu muzycznego. Mają plany, marzenia zupełnie inne niż ich rodziny. Aby dojść do celu muszą pokonać wiele trudności, zrozumieć świat biznesu, gdzie talent nie zawsze jest wystarczający. Wbrew wszystkim i wszystkiemu, pokonując coraz większe problemy brną do przodu pokazując jak silne są ich marzenia, jak wielką moc mają talenty.

Historia mająca wiele do zaoferowania. Pokazująca jak ciężką pracę trzeba włożyć, aby osiągnąć sukces, a jednocześnie, że należy dążyć za marzeniami, pokonywać przeszkody, a wszystko może się zdarzyć, że nie warto się poddawać.

Książka skierowana bardziej do nastolatków niż do osób dorosłych, ale mi się osobiście podobała. Przyjemna, momentami zabawna, momentami wzruszająca. Zdecydowanie warta przeczytania zarówno przez dorosłych jak i starsze pociechy. Czytałam wspólnie z Amelką (tzn. każda osobno, ale obie książkę przeczytałyśmy) i obie mamy to samo zdanie – świetna.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Dla nastolatki i dla osoby dorosłej.
·      Zabawna.
·      Wzruszająca.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Rock War, tom 1 – Mad & Bad” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Okladka nie przemawia do mnie ale pobopini widze ze ciekawa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa książka i pouczająca i niestety prawdziwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa,że dla nastolatki i dorosłej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sądząc po opisie ciekawa historia dla nastolatków

    OdpowiedzUsuń
  5. warto taką książkę podsunąć nastolatkowi, wartościowa, pokazuje, że warto mieć marzenia i dążyć do ich spełnienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Po opini książka mnie zainteresowała jeśli będę okazja z pewnością ją poczytam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moje klimaty, ale nastolatki pewnie by polubiły 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to się mówi, nie ocenia się książki po okładce... Faktycznie, jak zerknełam na okładkę to moja pierwsza myśl ,jakaś nieciekawa książka. A tu proszę, pomyliłam się ;-) Książka zawiera wiele cennych, pouczających treści, wartości które są ważne w życiu każdego człowieka ,a zwłaszcza nastolatków. Warto więc po nią sięgnąć, sama chętnie to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowana jestem taką tematyką,lubię książki o wyzwaniach,pokonywaniu trudności, nastoletnich rozterkach...dziękuję za recenzję😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie klimaty książek,takie prawdziwe,realistyczne,o trudnych zmaganiach i przeciwnościach losu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie ta opinia nie wiem czy bym sięgnęła po książkę.Zaskoczyła mnie treść a każdy czytelnik musi ją sam odkryć :) Warto podążać za marzeniami,w końcu po coś się żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super historia. Faktycznie dla nastolatków, ale sama również przeczytalabym

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie Raz sie przekonalam ze.nie ocenia sie ksiazki po okladce. Po takie ksiazki warto siegac :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nie moja tematyka,dla nastolatek może stać się ciekawą historią do przeczytania

    OdpowiedzUsuń