piątek, 13 kwietnia 2018

Vip Cosmetics Aktywny szampon z kofeiną - OPINIA

Zapraszam na opinię o aktywnym szamponie z kofeiną, jaki otrzymałam od Vip Cosmetics.



Szampon mieści się w wygodnej tubce stawianej na zakrętce zamykanej metodą „klik”. W praktyce zdaje egzamin, nie ślizga się po dłoni, nie ma problemu z wydobyciem szamponu do samego końca.

Konsystencja jest żelowa, łatwo się aplikuje i doskonale pieni. Wystarczy niewielka ilość szamponu, aby doskonale oczyścić włosy, co sprawia, że jest wydajny.

Zapach według mnie ma miętowy, delikatny, lekko wyczuwalny podczas użycia, a praktycznie wcale na włosach.

Już podczas mycia mam uczucie ochłodzenia, odświeżenia i ten chłód pozostaje ze mną jeszcze długo po umyciu, praktycznie do puki włosy nie wyschną. Według mnie rewelacja, dzięki niemu mam wrażenie niesamowitej czystości, a na dodatek niezłą dawkę energii.

Przy regularnym używaniu włosy wizualnie są zdrowsze. Nabrały blasku, łatwiej się rozczesują, nie elektryzują się, mniej wypadają. Zauważyłam również, że mniej się przetłuszczają.

Według mnie szampon ma same zalety, osobiście z przyjemnością jeszcze do niego wrócę, a Wam polecam wypróbowanie.


Zalety:
·      Wydajny.
·      Przyjemny zapach.
·      Dobrze się pieni.
·      Żelowa konsystencja.
·      Włosy wizualnie zdrowsze.
·      Włosy się nie elektryzują, łatwo je rozczesać.
·      Włosy się mniej przetłuszczają.
·      Wygodne opakowanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Vip Cosmetics oraz na FB.

Aktywny szampon z kofeiną znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy szampon w wygodnej tubce plis wydajny. Będę musiała sobie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej o nim nie slyszalam. Recenzja mnie zachwyciła,szampon musi być genialny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam o szamponie z kofeina przydal by .i sie taki moze w koncu wlosy mniej by sie przetluszczaly ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekway szampon i chyba moim włosom by sie przydał , ostatnio z nimi mam cięzko

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy ładne ,z blaskiem to już mnie przekonuje .Miałam problemy z rozczesaniem ,tylko fajne odżywki pomagały,ale już są świetne szczotki ,które ten problem rozwiązują ,natomiast z elektryzowaniem problem pozostał ,to u mnie by też mógł się sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  6. Godny wypróbowania...zaciekawiłaś mnie tą recenzją , cały czas szukam swojego ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli daje uczucie chłodzenia to muszę go wypróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz się spotykam z szamponem z kofeiną w składzie. Zaskoczyło mnie, że pachnie miętowo...Lubię, kiedy myję głowę, takie uczucie chłodzenia. Fajnie sprawdzą się to szczególnie w upalne dni. Plus za to, że dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy .

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię miętowe szampony - dają poczucie odświeżenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny się wydaje z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę z kofeiną,zapewne jest dobry,kiedyś miałam fajny szampon do mycia głowy nie pamiętam nazwy ale mega orzeźwiał aż w głowę chłodno i rześko było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak zareagowalyby moje włosy, szukam właśnie dobrego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa,innowacyjna formuła.Szczerze to nigdy nie widziałam szamponu z kofeiną,muszę się przyjrzeć jemu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon z kofeina brzmi bardzo ciekawie I intrugujaco :-) taka pobudzajaca dawka energii od glowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kofeina nie tylko w kawie ciekawa sprawa z tym szamponem,ja jednak używam żeli 3 w 1

    OdpowiedzUsuń