czwartek, 5 kwietnia 2018

Lazuryt Fresh&Clean Mydło w płynie truskawka z czereśnią - OPINIA


Zapraszam na opinię o Fresh&Clean Mydle w płynie truskawka z czereśnią, jakie otrzymałam od Lazuryt.



Mydło mieści się w wygodnym opakowaniu z atomizerem. Posiada możliwość blokady, która daje nam gwarancję, że nie wyleje się przez przypadek.

Konsystencję ma średnio gęstą, dobrze się pieni i jest wydajne.

Zapach rewelacyjny. Połączenie czereśni i truskawki dało zapach letni, orzeźwiający z nutą słodyczy. Mnie przenosi w ciepłe letnie dni, za którymi tęsknię J.

Mydło doskonale spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza rączki. Jest delikatne dla skóry, również dziecięcej. Nie wysusza, nie podrażnia.

U mnie mydełko zdało egzamin na 6 i zdecydowanie je polecam.


Zalety:
·      Śliczny, letni zapach.
·      Wygodne opakowanie.
·      Nie wysusza.
·      Nie podrażnia.
·      Delikatny dla skóry.
·      Może używać cała rodzina.
·      Doskonale oczyszcza.
·      Wydajne.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Lazuryt oraz na FB.

Fresh&Clean Mydło w płynie truskawka z czereśnią znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Zapach bardzo przyjemny z pewnością 😉 delikatny dla skóry to zaleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz mi latem zapachniłao :) uwielbiam takie połączenia choć za mydłami w płynie mniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi. Miec piękny zapach Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam zapach mnie urzeka. Chociaz nawet go nie czuje,ale połączenie tych dwóch owoców po prostu świetne. Z chęcią bym wypróbowała. I świetnie,że dla całej rodziny się nadaje

    OdpowiedzUsuń
  5. Czereśnia i truskawka ,uwielbiam takie aromaty 😍 Już czuję ten zapach i tęsknię za latem ,muszę mieć takie mydełko 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... te zapachy ! Czereśnia i truskawka to moje ulubione owoce 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie jestem zwolenniczką mydeł w płynie ,bo cenie sobie wygodę. Te połączenie czereśni i truskawki musi być obłędne. Uwielbiam takie owocowe, letnie aromaty. Fajnie że cała rodzina może korzystać z mydełka bez obaw związanych z alergią.

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio bardzo zwracam uwagę na zapach mydeł w płynie uwielbiam te pięknie pachnące a tu też pewnie ciekawe połączenie zapachowe truskawka z czereśnią ... aż zapachniało latem

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskawka z czereśnią,ale rewelacyjne połączenie,już sobie wyobrażam ten zapach,plus za dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach na pewno ma cudny, ładnie się prezentuje, cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obawialam sie ze zapach moze byc za mdly ale z Twojego opisu nic takiego nie wynika to sie ciesze. A sama praktykuje mydla w plynie super sprawa w uzytkowaniu przede wszystkim dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydło z zapachem letnim :) Musi być boskie :) Wygodne w użyciu,mydło w płynie ciągle kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatny,oczyszcza skórę i ten zapach uwielbiam smak i zapach czereśni truskawek,aż marzy mi się lato ale już nie długo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach tak obledny, ze chyba caly czas bym myla raczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach na zbliżającą się porę letnią,duża dogodność że mydło jest w płynie

    OdpowiedzUsuń