niedziela, 8 kwietnia 2018

Kneipp Pielęgnujący płyn pod prysznic Radość życia - OPINIA


Zapraszam na opinię o pielęgnującym płynie pod prysznic Radość życia, jaki otrzymałam od Kneipp Polska.




Zacznę od zapachu, który jest rewelacyjny. Intensywny, cytrusowy zdecydowanie dodający energii. Na skórze pozostaje jeszcze długo po użyci pomału tracąc na intensywności.

Konsystencja jest dość gęsta, żelowa. Nie ma problemu z jego aplikacją. Tworzy dużo pachnącej piany. To wszystko sprawia, że jest wydajny.

Opakowanie jest ładne, słoneczne. Przyciąga wzrok, a przy tym praktyczne. Tubka stawiana na zakrętce, nie ma problemu z wydobyciem żelu do końca.

Żel doskonale spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza skórę, a przy tym ją nawilża i pielęgnuje. Skóra po myciu jest miękka i delikatna, bardzo przyjemna w dotyku.

Kneipp kojarzy mi się z magią zapachów i po raz kolejny się w tym utwierdziłam. Zdecydowanie pokochałam zapach, a płyn uważam za rewelacyjny i polecam.


Zalety:
·      Cudowny, energetyczny zapach.
·      Ładne, słoneczne opakowanie.
·      Dobrze się pieni.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Wydajny.
·      Dość gęsta konsystencja.



Wady:
BRAK


Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp Polska oraz na FB.

Pielęgnujący płyn pod prysznic Radość życia znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę i sobie sprawie takie lub inne zapchy :) uwielbiam żele pod prysznic bo wanny nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nazwa napawa optymizmem, a jeszcze jak daje swoim zapachem ta radosc życia. To muszę go mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka Kneipp jest jedną z moich ulubionych 🙂 żele są super jakości

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji spróbować ale po tej opini się skuszę na zakup

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opunia przekonalas mbie do kupna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Radość życia jak to cudownie brzmi ...szata graficzna żelu jest bardzo ciekawa, tak jak napisałaś słoneczna ☀ Uwielbiam takie energetyczne, cytrusowe aromaty. Zacheciłaś mnie tą recenzją ,by ten żel poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham płyny, które są zapachowe. Zwłaszcza gdy zapach jest trwały i wyczuwalny. Ten to strzał w 10. Ogromnym atutem jest też jego wydajność. Z pewnością płyn jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  8. cytrusowy zapach jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już pokazałaś nie raz kosmetyki Kneipp są interesujące.Energetyczny zapach,pobudzający to musi być radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno jest super, nie znam tego, ciekawa jestem, trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. wydajność to jest ogromna zaleta, zapach jest bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawilżający,pielęgnujący,wydajny,ciekawa konstystencja to podstawa,zapewne jest dobry :)_

    OdpowiedzUsuń
  13. pobudzający zapach przyda się na poranną kąpiel,płyn pewnie się spodoba użytkowniczkom

    OdpowiedzUsuń