środa, 11 kwietnia 2018

IziGSM Ładowarka przenośna power bank 10000 mAh Remax RPP-36 Mirror złoty - OPINIA


Zapraszam na opinię o ładowarce przenośnej power bank 10000 mAh Remax RPP-36 Mirror złoty, jaką otrzymałam od IziGSM.







Power banków mam w domu kilka sztuk i w sumie każdy służy mi do czegoś innego. Miałam problem, bo żaden nie był na tyle mocny, aby służyć do tabletu, szczególnie na trasy. Power bank od IziGSM okazał się rewelacyjny do tego. Nie tylko bez problemu naładuje tablet podczas używania\grania, ale również, gdy tablet podłączony jest do niego działa długie godziny (bez działa od godziny do max dwóch w zależności, co się robi).


Na przodzie power banku znajdziemy lusterko. Świetny pomysł szczególnie dla kobiet J.


Kolejny dość duży moim zdaniem plus to fakt, że do pawer blanku można podłączyć jednocześnie dwa urządzenia.

Power bank jest wysokiej, jakości. Jak wspomniałam wyżej używany jest do tabletu przeważnie przez Ksawule. Mój syn do delikatnych nie należy, tu żuci, tam mocno pociągnie, albo szarpnie, bo coś mu się nie chce włączyć. Power bank wytrzymał wszystko i nadal działa bez zarzutów.

Wizualnie jest ładny. Zdecydowanie posuje zarówno do mężczyzny, jaki i do kobiety.

Jedyna rzecz, do której mogłabym mieć jakieś, „ale”, to kabel. Jest dość krótki, przez co nie praktyczny. Osobiście wymieniłam go na inny i problem znikł.

Tego małego minusa, jakim jest długość kabla da się łatwo pozbyć, wystarczy inny kabelek. Po za tym power blank ma same zalety. Osobiście zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Wysokiej, jakości.
·      Można podłączyć dwa sprzęty.
·      Lusterko.
·      Ładny.
·      Spora pojemność.



Wady:
Małym minusem jest długość kabla.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę IziGSM oraz na FB.

Ładowarkę przenośną power bank 10000 mAh Remax RPP-36 Mirror złoty znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Oj jeszcze takiej nie mialam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny i wyglądem przypomina lusterko. Świetna rzecz nie tylko w podróży ale również przydatna na spacerze czy w domu

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest to o czym marze tzn akurat nie tyle marzenie ale takiego pawe banka mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dla mnie na wyjazdy xd a wygląda jak sztabka złota

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, przydany uniwersalny gadźet . Sam na codzień uzywam podobnego powerbanka i jestem bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie miałam power banka. Fajnie wygląda ten gadżet. Doskonale nadał by się, do tabletu, podczas wyjazdów z moimi synami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój synek także nie jest zbyt uważny przy tablecie. Przydałby się nam taki Power bank 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetny jeśli chodzi o wygląd wizualny :) lusterko to swietna funkcja. I bardzo fajnie,że nada się do tableta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancki, no i te lusterko wprost wymarzony dla kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, stylowy, jeszcze lusterko super. Takiego eleganckiego jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się by przydał taki a w szczególności mojemu bratu

    OdpowiedzUsuń
  12. wiele razy zamierzałam się aby zakupić,bardzo przydatna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam też powerbank i to naprawdę przydatna rzecz :) Ten jest bardziej rozbudowany :) Z kablem też można sobie poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto mieć go przy sobie zwłaszcza podczas podróży

    OdpowiedzUsuń
  15. Coa dla mnie by poskromic moje dzieci :-) fajnie, ze ten spelnil Twoje wymagania :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bez powerbanka nie wyobrażam sobie podróży,przydatna rzecz

    OdpowiedzUsuń