poniedziałek, 9 kwietnia 2018

HuHu Monia Szyje Bluzka z długim rękawem chmurki - OPINIA


Zapraszam na opinię o bluzce z długim rękawem chmurki, jaką otrzymałam od HuHu Monia Szyje.





Bluzeczka jest śliczna. Wzór z chmurkami i pieskiem w samolocie, na niebieskim tle, połączone z białymi rękawami z łatką tworzy ciekawą całość. Synkowi bardzo się podoba.

Jakość bluzeczki na najwyższym poziomie. Materiał bardzo miły w dotyku, miękki i delikatny. Nie rozciąga się, nie kosmaci w praniu. Białe elementy nie szarzeją, co dla mnie jest ogromną zaletą (często jak jest połączenie bieli i kolory, biały po kilku praniach przestaje być biały, tu pozostaje śnieżna biel).

Uszycie dla mnie idealne. Nic nie odstaje, nitki nie puszczają, nie ma problemu z przełożeniem bluzeczki przez głowę, a jednocześnie nie jest pół klatki piersiowej na wierzchu J.

Synek twierdzi, że jest bardzo wygodna. Nie przeszkadza nawet podczas intensywnej zabawy, nie krępuje ruchów. Dziecko się niej nie poci, nie jest mu za gorąco.

Ksawery uwielbia ją za wygląd i wygodę. Ja uważam, że materiał jest wysokiej, jakości, a uszycie na najwyższym poziomie. Zdecydowanie oboje polecamy J.


Zalety:
·      Śliczna.
·      Nie mechaci się.
·      Wygodna.
·      Nitki nie puszczają.
·      Biały materiał nie szarzeje.
·      Nie ma problemu z przełożeniem przez głowę.
·      Nie rozciąga się.
·      Idealne i uszyta.
·      Wysokiej jakości materiał.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę HuHu Monia Szyje.

17 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka kolory jak żywe i ładnie się prezentuje na modelu 😊 dla mnie mega zajebista

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i taki wzór boski , ja takiego nie widziałam jeszcze :) i młodemu w niej bosko , pasuje mu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny wzór i jak w niej ladnie malemu w niej ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, żywe kolorki .Ciekawy wzór ma, taki niepowtarzalny i niespotykany. Myślę że to taki trochę uniwersalny, idealnie nadaje się dla chłopca jak i dziewczynki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór jest niespotykany i nieoklepany u nas bo zakupiony został w Holandii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje 🙂 a wzór pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest piękna. Bardzo ważna jest opinia syna. Super,że tak dobrze ją ocenił. Świetnie wygląda,jest wygodna i dobra gatunkowo. Po prostu WOW

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, bardzo kolorowa a takie lubię, w końcu po to jest się dzieckiem żeby żyć kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka i widać,że Ksawcio zadowolony :) Jeśli bluzka jest z białym to faktycznie trudno te miejsca utrzymać w śnieżnobiałym odcieniu.Piesek w samolocie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, fajny wzór, widać zadowolenie na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. młodemu widać bardzo do twarzy i jaki zadowolony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same plusy,delikatny materiał,nie rozciąga się a to dla mnie podstawa,ładna kolorystyka młody świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ksawus wyglada w niej slicznie. Ladnie uszyta, dobry material to jest idealna dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna bluzka dla takiego przedszkolaka jak mój syn

    OdpowiedzUsuń