piątek, 27 kwietnia 2018

Foremkowanie Foremka - Cukierek 2 - OPINIA


Zapraszam na opinię o foremce Cukierek 2, jaką otrzymałam od strony Foremkowanie.




Foremka za pomocą, której powstaną ciasteczkowe cukierki. Rewelacyjny pomysł. Ciasteczka w kształcie cukierka są ciekawym pomysłem zarówno na codzienne wypieki, jak i wizytę gości dziecka czy przyjęcia urodzinowego.

Rozmiar foremki: ok 7,5 x 3,5 cm. Ciasteczka wychodzą średniej wielkości, nie za duże, nie za małe. Moim zdaniem idealne do mniejszych rączek i buzi.

Jest łatwa w utrzymaniu czystości. Bez problemu można dotrzeć do każdego jej zakamarka, co sprawia, że umycie jej po użyciu nie jest meczące czy czasochłonne.

Jakość foremki jest na najwyższym poziomie. Nie zachodzi, nie żółknie, nie pęka, nawet, gdy używamy jej z mało delikatnym dzieckiem.

Moim zdaniem ciasteczka o kształcie cukierka są ciekawym pomysłem i zdecydowanie foremkę polecam.


Zalety:
·      Kształt cukierka.
·      Średni rozmiar.
·      Łatwa w czyszczeniu.
·      Wysokiej, jakości.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Foremkowanie oraz na FB.

Foremkę Cukierek 2 znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie gadżety. Ta foremka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Foremka śliczna az chce sie pieć :) szkoda że ja do pieczenia mam dwie lewe ręce ale może z takimi formekami coś by mi wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa foremka na okazję i nie tylko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej nie mam jeszczecw swym zbiorku moze kiedys to nadrobie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta foremka. Taka inna, przynajmniej wcześniej takiej nigdzie nie spotkałam . Lubię takie plastikowe foremki. Są bezpieczne gdy używają je dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna jest 😍😍😍 bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł bo foremka inna niż wszystkie a każde dziecko lubi jeść ciasteczka i pomagać w ich pieczeniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie sie prezentuje taka foremka, ale zastanawiam sie czy przy lekko klejacym ciescie latwo sie formuje. Zabawne musza byc takie ciasteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł śmieszne ciasteczka z niej wyjdą

    OdpowiedzUsuń
  10. To super foremka zwłaszcza że względu na kształt cukierka...chcemy i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  11. Foremka cudna do zabawy do kuchni nawet jako dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie ta foremka i myślę, że mojemu synkowi też spodobałaby się. Jest super

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywnie zakręcona foremka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasteczka w kształcie cukierka,już je widzę oczyma wyobraźni :) Gościom można się pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń