czwartek, 22 marca 2018

Vaspera Naturalne, luksusowe mydło potasowym z ekstraktem z pereł - OPINIA


Zapraszam na opinię o naturalnym, luksusowym mydle potasowym z ekstraktem z pereł, jakie otrzymałam od firmy Vespera.


Mydełko mieści się w ładnym i praktycznym opakowaniu z dozownikiem. Takie rozwiązanie sprawia, że aplikacja jest łatwa i przyjemna.

Konsystencję na średnio gęstą, pieni się na tyle, aby doskonale oczyścić skórę. Mydełko jest wydajne.

Zapach ma bardzo ładny. Pierwsze wrażenie pachnie „mydłem” i ten zapach – delikatny, a jednocześnie doskonale wyczuwalny, mi przypadł do gustu. Na skórze pozostaje dość długi czas po użyciu.

Mydełka w płynie przeważnie używam tylko do dłoni, to jednak ze względu na zawartość ekstraktu z pereł testowała Amelka na całym ciele. Wrażenia rewelacyjne. Skóra jest nie tylko doskonale oczyszczona, ale również miękka i delikatna. Nie ma potrzeby, aby córka dodatkowo używała balsamu po kąpieli – mydło wystarczająco nawilża jej skórę. Kolejny duży plus to jego delikatność, nie podrażnia, nie uczula, a wręcz przeciwnie. Amelka miała jakieś dziwne otarcie\uczulenie na fragmencie brzucha. Po tygodniu używania mydła zniknęło całkowicie.

Moim zdaniem mydełko ma same zalety i to sporo. Zdecydowanie polecam do całego ciała dla starszych dzieci.



Zalety:
·      Przyjemny, delikatny zapach.
·      Wygodne, ładne opakowanie.
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Do całego ciała.
·      Oczyszcza.
·      Wydajne.
·      Dla starszych dzieci.
·      Nie uczula, nie podrażnia.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę vespera.

15 komentarzy:

  1. Opakowanie prezentuje się świetnie do tego dużo ma zalet ja bym się skusiła na wypróbowanie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda luksusowo zachęca do uzycia :) ja mydeł w płynie nie używam ale stosuje je u dzieci jako żel pod prysznic , nie każde jest dobre wieć dobrze wiedziec jakie się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglad opakowania jest ladny dobrze ze odpowiednio nawilzyl skórę ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie może być świetną ozdobą każdej łazienki 🙂dobrze,że nie uczuliło,a wręcz przeciwnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Już szata graficzna zachęca do przetestowania, bo wygląda bardzo elegancko i luksusowo. Uwielbiam mydełka w płynie. To dla mnie duża wygoda. Recenzja zdecydowanie zachęca, by je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe mydło. Odrobina luksusu każdemu się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie naprawdę "luksusowe" :) i duży plus za efekt nawilżenia, zazwyczaj mydła w płynie skórę wręcz wysuszają

    OdpowiedzUsuń
  8. Same zalety...jestem bardzo zainteresowana kupnem tego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow takie luksusowe super.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym takiego mydła wyprobowała na moich rączkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladne opakowanie i same zalety jeszcze do tego. Ja jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczyszcza,świetna pielęgnacja i dozownik,musi być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstrakt z pereł? Naprawdę Aniu zadziwiasz mnie skąd takie perełki wynajdujesz.Mydło wygląda ekskluzywnie i chce się przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z takim mydłem się nie spotkałem a kupuję często mydło w płynie bo wygodne jest w użyciu

    OdpowiedzUsuń