czwartek, 8 marca 2018

Sotelli Makaron Macaroni - OPINIA


Zapraszam na opinię o makaronie Macaroni, jaki otrzymałam od firmy Sotelli.





Makaron mieści się w kartonowym opakowaniu z przepisem, który można wyciąć i zachować. Przepis jest jasno opisany, choć muszę przyznać, że osobiście go troszkę zmodyfikowałam. Pominęłam dodanie szpinaku.

W smaku jest dość specyficzny, inny niż te, których zazwyczaj używam. Jednak moim i dzieci zdaniem smaczny.

W składnie znajdziemy tylko mąkę kukurydzianą i wodę. Bezpieczny dla osób uczulonych na gluten.

Gotuje się go troszkę dłużej niż zaleca producent. Jest mięciutki, ale nie papkowaty, co według mnie jest dużą zaletą.

Kształt kolanek sprawia, że nadaje się zarówno do sosów, zapiekanek jak i zup. Osobiście lubię makarony, które mogę wykorzystać na wiele sposobów.

Moim zdaniem jest z prostym składem, smaczny i można go użyć do wielu potraw. Polecam.


Zalety:
·      Do zupy, zapiekanki, sosu.
·      Miękki, ale nie papkowaty.
·      Smaczny.
·      Prosty skład.
·      Bezpieczny dla osób na diecie bezglutenowej.
·      Opakowanie z przepisem.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sotelli oraz na FB.

Makaron Macaroni znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Moja rodzina uwielbia makarony i bardzo często je jadamy. Fajna sprawa z tym przepisem na opakowaniu. Zawsze to jakaś inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makarony tej firmy jak i do sałatek i zup. Są pyszne i można je wykorzystać na wiele sposobów

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam innych marek makaronów, ale mogę i sprobować innego

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nutka kukurydzy nie proboawalam tez lybie makarony i koklanka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubimy makarony bezglutenowe także,są dobrej jakości i smaczne potrawy można z nich wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam uwielbiam makarony z kukurydzy nie jadłąm ale chyba się skusze a nóz sie u nas zadomowi

    OdpowiedzUsuń
  7. aż chciałoby się samemu wypróbować, ciekawe jak z dostępnością w moich sklepach

    OdpowiedzUsuń
  8. z checia wyprobuje taki makaron

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam makaron z miłą chęcią spróbuje ��

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  10. Często gotuję makaron, bo moi chłopcy bardzo lubię go jeść. Ten brzmi ciekawie, zwłaszcza jego prosty, pozbawiony chemii skład .Muszę zerknąć, czy u nas w sklepie jest dostępny

    OdpowiedzUsuń
  11. JAk już kiedyś wspomniałam jestem straszną makaroniarą i uwielbiam wszelkiego rodzaje makaronu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli jest tylko w składzie mąka i woda to makaron jest w 100% zdrowy i warto taki kupować swoim domownikom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja rodzinka to makaroniarze,chetnie wypróbujemy makaron skoro jest zdrowy,myślę że nam zasmakuje

    OdpowiedzUsuń